Internet Lock

Status
Niet open voor verdere reacties.

TinoO

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Hallo,
Ik zou graag Internet Explorer willen instellen dat deze niet afgesloten wordt.
Ik heb al met hta etc. geexpirimenteerd maar het lukt niet.
Het is dus de bedoeling dat Internet Explorer of de hta applicatie niet afgesloten kan worden (en dat er geen andere programma's kunnen worden gestart (hoeft niet)).
Alvast Bedankt!

Eh, dat gaat je niet lukken... en gelukkig ook niet.

Stel je voor dat iemand een pop-up maakt die je niet af kunt sluiten ;)

Het is niet mogelijk om de browser van de gebruiker te blokkeren; hij kan die altijd gewoon afsluiten.

Eh, dat gaat je niet lukken... en gelukkig ook niet.

Stel je voor dat iemand een pop-up maakt die je niet af kunt sluiten ;)

Het is niet mogelijk om de browser van de gebruiker te blokkeren; hij kan die altijd gewoon afsluiten.

Ok, maar kan het wel met een hta applicatie ik moet namelijk maar 1 webpagina laten zien waar een paar links op staan.. die zouden ze dan wel moeten kunnen wegklikken maar de hta applicatie niet..

Ook niet.

Er bestaan zga geen programma's die je niet kunt afsluiten; een paar uitzonderingen daargelaten die in je OS ingebakken zitten.

Gebruikers kunnen elk proces killen dat ze willen en je kunt onder windows alles wegklikken met het kruisje...

Waarom zou je dat eigenlijk willen, dat ze het niet kunnen sluiten?

Als je zelf controle hebt over de PC waar de pagina op draait, dan zou je Internet Explorer in Kiosk mode kunnen starten. Dan zie je geen knoppen voor het afsluiten. Helemaal waterdicht is dat ook niet, want volgens mij werkt ALT-F4 nog wel gewoon.

En anders werkt ctrl+shift+del en dan het proces killen ook nog :)

Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk: waarom zou je willen dat iemand het niet kan sluiten? Misschien dat er dan een andere oplossing te bedenken is.

1 programma zichtbaar draaien, met beperkte rechten enzo... ziet ernaar uit dat je beter een embedded systeem gaat bouwen dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan