internet marketing bedrijven benaderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
hoe stel je je product voor aan het publiek...
er is mij gevraagd kopers en bedrijven die interesse zouden hebben in (ons) product te benaderen..

Maar met een online website en evt een adwords advertentie kom je er niet

moet ik dan telefonish contact opnemen met belangstellende
ik praat hier over Retail shops en evt kappers salons,

het is namelijk een schoonheid product

kan iemand mij vertellen hoe ik internet marketing in mijn situatie het beste kan toepassen

Ik vind je vraag een klein beetje onduidelijk, maar ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt.

Wat je eventueel kunt doen, is bijvoorbeeld een website opzetten voor je product en dit dan in de vorm gieten van een presentatie. Als dus iemand die website bezoekt, krijgen ze een presentatie over jouw product en waarom dit product onmisbaar is voor hun assortiment.

Vervolgens ga je langs bij de winkels welke makkelijk te benaderen zijn. Neem bijvoorbeeld de kapperszaak bij jou in de buurt. Winkels die buiten jouw woon-/werkplaats liggen, kun je misschien telefonisch benaderen, maar dat is vaak niet gewenst. Wanneer je langs gaat bij een winkel, zien zij dat je er echt moeite in steekt en kun je de mensen beter overtuigen.

Als je op bezoek bent bij een winkel, kun je het een en ander vertellen over jouw product. Ook kun je ze de URL naar je website geven met de informatie dat zij daar een mooie presentatie kunnen bekijken van het product en eventueel extra informatie kunnen opzoeken of terugzoeken. Als je dan ook nog wat SEO toepast op je website, kun je eventueel ook nog andere winkels overtuigen wanneer zij jouw presentatie op het internet tegenkomen.

Is dit ongeveer wat je bedoelt?

dit is precies wat ik bedoel perfect !!

mijn excuses wat betreft mijn onduidelijke topic ...
Tekstschrijven is zeker niet mijn sterkte kant sorry..

ik zal zeker uw advies opvolgen, was net bezig met zo'n presentatie op te zetten met blogger
ik moet me eerst laten inlichten want zelf heb ik 0 verstand van deze schoonheid producten
omdat, ik gevraagd ben om het promotie proces en niet het adviseren.
ik zal er zeker werk van maken

een beurs lijkt me een beetje tever gezocht

vriendelijk bedankt en fijne dag nog jeroen

Een mooie website en een sterke Adwords campagne zijn vaak wel de basis van online marketing. Misschien kan je ook een soort folder ontwikkelen die je persoonlijk aflevert bij potentiele kopers, en daarbij kort uitlegt wat het product is, en waarom zij het moeten kopen. Als je daarbij weer doorverwijst naar de website kan je dit mooi koppelen. Alleen een praatje blijft niet altijd hangen, aangezien ze het altijd bijzonder druk hebben;)

Een folder kan inderdaad goed dienen ter promotie van de website.

Mocht je eventueel iemand zoeken voor de website (ontwerp en/of realisatie) of voor de folder/flyer (ontwerp en/of drukwerk), dan kun je altijd contact met mij opnemen. :D

lol ik verblijf in Thailand

En met Adobe master collection en MS Pro kom ik een heel end
Maar bedankt voor uw aanbod :)

wat ik eigenlijk zoek is iemand die mij kan helpen mooie teksten te schrijven

ik heb nu dit....

Three new Whitening products

1.
Bonny perfect White Cream Mask

2.
Bonny Gluta Body White Treatment

3.
Bonny BB Gluta Concentrate

Bonny whitening creams are perfect for people who looking for a soft and healthy skin after using.

we focused on a number of properties,
while making this cream gives the skin a fresh smell after use and it feels soft and smooth.
it includes vitamins which also has a healthy effect on your skin,
and protects it from UV rays of the sun. during the warm and sunny days

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan