Internet op de camping 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gunneweg

Verenigingslid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
568
Besturingssysteem
Windows 10 22H2
Ik wil adsl in de stacaravan. Telefoon zou meegenomen zijn maar niet noodzakelijk, omdat ik niet van een abonnement van KPN afhankelijk wil zijn. We zijn er 7 maanden per jaar, dus 5 maanden abonnement voor niks

In de caravan liggen wel de koperdraadjes van een vorige telefoon aansluiting, maar ik kan niet op internet vinden of er wel mogelijkheden voor zijn.
 
Gunneweg zei:
Ik wil adsl in de stacaravan. Telefoon zou meegenomen zijn maar niet noodzakelijk, omdat ik niet van een abonnement van KPN afhankelijk wil zijn. We zijn er 7 maanden per jaar, dus 5 maanden abonnement voor niks

In de caravan liggen wel de koperdraadjes van een vorige telefoon aansluiting, maar ik kan niet op internet vinden of er wel mogelijkheden voor zijn.

Heeft de camping geen draadloos optie ?
 
UMTS? Als je er niet heeeel veel gebruik van maakt misschien ook interessant. (Als er al dekking is natuurlijk.)
 
Nee er is geen draadloze optie op de camping aanwezig. Het zou dus echt adsl zonder kpn moeten worden als dat tot de mogelijkheden behoort.
 
Je zal voor ADSL toch echt een werkende KPN lijn moeten hebben.
Er zijn providers die melden dat je geen kosten meer hebt bij de KPN, maar dan zit die €9,85 voor het lijntje gewoon in de pakketprijs.

Elke provider moet gewoon de huur van het lijntje betalen aan KPN.
 
Dat van die 9,40 euro die bij het abo geteld worden weet ik, maar ik kan nog steeds geen provider vinden die op mijn plek zoiets voor elkaar krijgt.
 
Zal je via KPN eerst een Lijntje aan moeten laten sluiten.
 
Dat vind ik nou juist een soort monopolisme want dan zit je gelijk een jaar vast aan een abo dus dat schiet niet erg op.
Ik denk dat er niets anders op zit dan maar geen internet op de camping.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan