Internet op de Nintendo DS Lite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lukt mij niet om met wifi connection te gebruiken. Ik heb GEEN WEP maar WPA, dat wil ik graag veranderen. Hoe doe ik dat?? Ik heb het al es geprobeerd via http://192.168.1.1/ maar toen lag internet er bij alle computers bij ons thuis af :confused:. kan iemand me helpen??

m.v.g

Laatst bewerkt:
op de site van de fabrikant van je router ga je een gebruiksaanwijzing vinden, anders het boekje dat je bij je router kreeg. Gebruik in elk geval WEP 128 bits. Dat zijn 26 cijfers/letters, zelf te kiezen van 0 tot 9 en a t/m f

Waarom een 128 bits? Met een 64 bits is het mij in ieder geval gelukt. Maar toen lag wel internet eraf op de rest van de computers. Wat moet ik dan doen met die andere computers om ervoor te zorgen dat die weer internet krijgen?

Probleeeeem!

Zou iemand mij kunnen helpen? Ik ben RADELOOS!:(
Nadat mijn DS Browser is binnengekomen met de post, wilde ik m proberen.
Maar dat ding vertikt het gewoon om het te doen.
-ik heb naar een connection gezocht -gevonden-
-de SSID ingevoerd
-de WEPkey ingevoerd
-uiteindelijk ook de IPadres, Subnetmask, Gateway en DNS's ingevoerd (omdat ik steeds geen connection kreeg:mad:)
Ik heb alles wat dat pokke-ding nodig heeft, maar hij doet helemaal niets...:confused:

Inloggen in je router. Dan naar wireless>beveiliging en daar verder zoeken naar MAC filtering

Wil iedereen die niet als gebruikersnaam Scottex heeft een eigen vraag aanmaken?

Dit topic stamt uit 2008 en wordt nu al door velen gekaapt waardoor het overzicht totaal weg is.

Dank :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan