internet op tuinhuis of camping

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
342
je zit met een desktop, dus niet met een laptop omdat dat niet in je budget past, in een tuinhuisje of in de caravan waar geen telefoonlijn en geen kabel is. Je zou dan moeten kunnen terug vallen op mobiel internet? Dat is er ook wel, maar alleen via modules met een pc card type II aansluiting en die vind je alleen maar op laptops. Ik ben diverse computer winkels afgeweest, maar niemand kan mij een pc kaart leveren die ik in mijn pc kan steken zodat de module voor mobiel internet erin kan. Er wordt steeds gezegd dat mobiel internet alleen voor op de laptop is, maar dat is toch te zot voor woorden? Is er nou echt geen mogelijkheid om mobiel internet op een desktop te krijgen? Ik heb al gedacht om het via mijn mobiele telefoon te proberen, die te koppelen aan de pc, maar dat is wel heel erg duur (5 euro per mb terwijl mobiel internet 0,50 euro per mb is) . Weet iemand een andere oplossing?
 
33 euro en dan wel nieuw hier te koop
 
Die op Ebay

@ Puppie.

Op ebay is ook een nieuwe hoor, en maar 21 euro!

Ebay stikt van de winkeltjes, weet niet of er nog wel particulieren zijn. Tenminste als ik iets zoek krijg ik altijd leveranciers te zien.

Heb al eens een bericht naar Ebay gestuurd of ze gestoord zijn. Ik koop een voeding bij een winkel in duitsland (via ebay) en krijg dan van de gestoorden een bericht dat ik de voeding heb gewonnen. Heb ze vriendelijk gevraagd waarom ik mijn geld niet terug kreeg.
Ik had het toch gewonnen.

Eric:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan