internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

menace1980

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Hallo,

Ik heb een vraag. Zal eerst even een beeld van mij probleem schetsen.

Ik had IE8 op mijn laptop staan (vista) er werd aangegeven dat er nieuwe updates waren van microsoft waaronder IE9 dit heb ik gedaan en sindsdien kan ik niet meer op internet.
Heb op google zitten zoeken staan veel dingen die je kan doen om het op te lossen zo als Zonder invoegtoepassingen opstarten maar dit heeft allemaal geen zin.

Als ik op het icoontje van internet explore tik dan opent hij hem wel maar het hele scherm blijft wit, je ziet nog net vaag de bovenste balk, verder zie je de hele poos dat blauwe rondje draaien dus dat hij bezig is. Ik kan niks aantikken want dan geeft hij in de balk bovenaan programma reageert niet.
Kan iemand mij hier mee helpen, heel graag.

Groeten Menace

Hoihoi,

Je kunt updates ongedaan maken. Klik op de knop Start van de knop Start, typ Programma's en onderdelen in het zoekvak en klik vervolgens op Geïnstalleerde updates weergeven in het linkerdeelvenster. Blader onder Een update verwijderen omlaag naar de sectie Microsoft Windows. Rechtsklik op Windows Internet Explorer 9, klik op Verwijderen en klik vervolgens op Ja.

Nu heb je Internet Explorer 9 verwijderd. Automatisch heb je dan nog wel een oudere versie van Internet Explorer, die Windows dan standaard gaat gebruiken. Mocht het niet werken, probeer dan een geheel andere browser ergens anders vandaan te krijgen.

Succes,

Eventueel testen zoals domzy zegt met een andere browser is dan wel weer een goede optie.

Kijk eens bij extra - internet opties - verbindingen - lan instellingen of er iets staat bij de proxy server? Zie voorbeeld, het vakje van "use proxy server......" mag niet aangevinkt zijn.

proxy_config_ie.gif

Het zou natuurlijk kunnen zijn dat er nog iets anders aan de hand is, zoals geen internetverbinding. Ben je draadloos of met de kabel?

Doe eens een ipconfig? Dan weet je of je in ieder geval een IP adres hebt

Laatst bewerkt:
helaas, toch meer hulp nodig...

Beste mensen,

Ten eerste bedankt voor jullie snelle reactie.
Ik kon nu pas reageren omdat ik thuis dus geen internet heb.
Ik heb alles geprobeerd wat jullie hier boven hebben opgeschreven maar
zonder resultaat.
Ik heb IE 9 eraf gegooigd en zag dat me laptop dan automatische IE8 ging
gebruiken maar hij geeft het zelfde probleem....
Internet verbinding is uitstekend staat er , ik heb draadloos internet.
Maar elke keer als ik IE opstart bijft het blauwe rondje draaien en kan ik er niks mee..

Heeft iemand nog een andere oplossing?????

Groeten Menace

Bedoel je met alles ook:

Mocht het niet werken, probeer dan een geheel andere browser ergens anders vandaan te krijgen.

Haal even bij de buren desnoods een installatie van Chrome of Firefox. Installeer deze op je pc en kijk of het op een van deze andere browsers wel lukt.

Me vriendin heeft ook gewoon een pc dus ik kan het wel via haar doen.
Maar hoe gaat dat in ze werk, moet ik dan dat programma downloaden en op
een stickje zetten en dan op mij pc zetten?
En hoef je dan alleen maar op het icoontje te klikken?

Groeten Dennis

Geweldig, kan ik weer wat proberen fijn, want een laptop die
niet op het internet kan heb je niks aan.
Maar is het dan zo dat ik me IE gewoon nooit meer kan/moet gebruiken..?
Is toch ook raar eigenlijk, of heb je dit al vaker gehad bij andere mensen?

Groeten Dennis

Hoi,

Het kan altijd zijn dat er iets niet lekker is geïnstalleerd bij de Windows-installatie.
Het lijkt mij inderdaad ook vreemd dat het niet wil werken.

Daarom zijn er gelukkig wel alternatieven.
Ik kan helaas niet verklaren waarom het niet zou werken.

(Heb het ook nog nooit eerder gezien, maar het blijven computers)

Eerst even afwachten wat Firefox kan.

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan