Internet site is geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

eriprof

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2002
Hallo allemaal,
ik heb een vraagje. Ik bezoek regelmatig een site en ga in discussie met mensen op die site, maar nu heb ik een probleempje.
Ik ben geblokkeerd. Het is waarschijnlijk op basis van mn IP adres gebeurd.
Nu vroeg ik me af of jullie weten hoe ik weer terug kan komen op die site.
Alvast heel erg bedankt
:thumb:

de betreffende beheerder vragen of hij de ip ban wil opheffen.

ja maar dat is het hem juist. Ik heb gewoon een reactie gepost op die site. En nu ben ik onterecht geblokkeerd. Kan je dan op zn minst mij vertellen hoe ik mn IP adres schuil houdt, zodat anderen hem niet kunnnen zien?

dank je wel voor die site.
Dat scheelt al een hoop

vraagje. doen jullie dat altijd? Via zo'n site anoniem andere sites bezoeken of zijn jullie niet al te bang voor privacy schendingen enzo?

Ik denk dat iedereen zich liever schuil houdt achter een proxyserver. Je verliest immers geen functionaliteit, je bent alleen minder bekend voor de sitebeheerders. Het nadeel is alleen dat er geen snelle gratis proxyservers zijn. Je zult dus moeten dokken wil je er van 1 gebruik maken.

eriprof zei:
En nu ben ik onterecht geblokkeerd.
Dat vind jij, waarschijnlijk vind die site/forum dat niet. De personen die hier gebanned worden vinden dat ook altijd onterecht en wij vinden van niet. Wees een kerel/vrouw, accepteer het en wacht tot je ban voorbij is.

KaY.NL zei:
Ik denk dat iedereen zich liever schuil houdt achter een proxyserver. Je verliest immers geen functionaliteit, je bent alleen minder bekend voor de sitebeheerders. Het nadeel is alleen dat er geen snelle gratis proxyservers zijn. Je zult dus moeten dokken wil je er van 1 gebruik maken.
meestal heeft elke provider wel een proxy, en daar kan je over de snelheid toch niet klagen ...

de jean zei:
meestal heeft elke provider wel een proxy, en daar kan je over de snelheid toch niet klagen ...
Oja? Dat wist ik niet. Mijn provider ondersteunt het in ieder geval niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan