Internet uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ip adres vastzetten met mac adres en dan instellen.

Ook dit werkt niet, als hij de router reset heeft hij het geregeld.
Dus ook hier stekker eruit.

PS.
Modem heb ik in zicht, router staat boven.

computertime heet dat.

Sorry, dat is 'm niet. Er is in ComputerIdee wel eens aandacht aan besteed. Ik heb daar op het forum ook een balletje opgegooid.

Het is freeware en ik kom er nog op terug

Ik heb nog even verder gezocht en kwam TimeSlot tegen. Door KPN ontwikkeld iov MijnKindOnline. Schijnt niet te werken onder Vista, maar hier werkt het feilloos op Win7Ult. Je kunt oa aangeven welke programma's, dus ook browsers, per gebruiker hoelang gebruikt mogen worden.

Linkje

oke opgelost danku mensen

Nu heb ik men zoon eindelijk onder controloee :evil::p

MVG

en waarmee is het opgelost.
ook dat is wel leuk om te weten.

Als toelichting een aardige anekdote;

Mijn zoon had een eigen pc op zn slaapkamer die hier grenst aan de woonkamer. Boven de deur zit een glazen ruitje. Toen tijdens het spelen met andere kinderen, hij was toen een jaar of 10, de deur dichtging en er alleen nog maar gegiechel uit zn kamer kwam was het voor mij duidelijk. Staand op een stoel kon ik door het ruitje zien dat de "heren" iets als ******.nl hadden ontdekt. Op mijn gemak naar mijn eigen pc gewandeld, in mijn router gedoken en hem van Internet afgesloten. Meteen klonk een teleurgesteld "Pappa, ik heb geen Internet meer". Nadat het bezoek naar huis was heb ik hem uitgelegd dat dat toch echt niet de bedoeling was en de boodschap was duidelijk; pappa is handiger dan ik en de gevolgen zijn niet ok.

Nooit meer last van gehad

oke opgelost danku mensen

Nu heb ik men zoon eindelijk onder controloee

MVG

Dat denk je maar...

Hoe heb je het gedaan?

Weet je dat hij eventueel zelfs kan gebruiken maken van een draadloos netwerk uit de buurt, de welke niet beveiligd is.

Ik vind eerlijk gezegd dat uw zoon gewoon moet luisteren.
Als je hem betrapt: 1 week geen internet.

Allez, ik ben gewoon benieuwd hoe je dit opgelost hebt. Ik wil mij niet bemoeien hoor.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan