Internet valt na +/- 1 uur weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

laurents

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2004
Berichten
109
Mijn internet verbinding valt na +/-1uur weg en krijg m dan ook niet aan de praat
tevens kan ik dan ook niet op mijn router komen (SMC). Het gekken is als ik
windows xp weer opnieuw laat opstarten dat de internet verbinding weer normaal is.
Iemand een oplossing hiervoor???

Info

Provider: @home
Router: SMC Barricade 2.4GHz 11 Mbps Wireless Cable/DSL Broadband Rouder
 
Krijg je tussentijd ook nog een fout melding als internet er mee stopt.
 
Ik heb er zelf nooit mee gewerkt en/of ingesteld, maar het "schijnt" dat je ergens je internetverbinding kunt limiteren v.w.b. een tijdsessie -ook een breedband verbinding- (kinderbeveiliging).

Zou het kunnen dat je al dan niet per ongeluk hebt ingesteld? (Het tijdstip van ongeveer een uur doet n.l. vermoeden dat het een "regelmatige" storing is, m.a.w. een door de user ingestelde 60 minuten beveiliging............?
Het zou namelijk een perfect logische verklaring zijn waarom na een opstart het spul weer werkt : het zandlopertje begint weer van voren af aan te tellen.............
 
Laatst bewerkt:
Pasja zei:
Ik heb er zelf nooit mee gewerkt en/of ingesteld, maar het "schijnt" dat je ergens je internetverbinding kunt limiteren v.w.b. een tijdsessie -ook een breedband verbinding- (kinderbeveiliging).

Zou het kunnen dat je al dan niet per ongeluk hebt ingesteld? (Het tijdstip van ongeveer een uur doet n.l. vermoeden dat het een "regelmatige" storing is, m.a.w. een door de user ingestelde 60 minuten beveiliging............?
Het zou namelijk een perfect logische verklaring zijn waarom na een opstart het spul weer werkt : het zandlopertje begint weer van voren af aan te tellen.............

Nee daar zou het niet aan moeten liggen de zogeheten Lease Time staat op forever.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan