Internet valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrMister

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2002
Berichten
48
Steeds om de 10 á 15 minuten valt mijn internet weg voor 2 minuten.

Ik heb dit probleem sinds ik mijn router heb. Bij mijn laptop in de kamer heb ik totaal geen problemen met het wegvallen van het internet.

Hij valt weg en geeft dan aan: kan de server niet vinden. Vervolgens zegt hij onderaan: bezig met opsporen van proxy instellingen.

Ik heb geen zonealarm aan staan. Ook de verbinding met MSN messenger wordt afgesloten.

Is dit probleem bekend of kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt, Patrick
 
Het kan idd aan de router leggen. Ik zou hem toch even laten nakijken als ik jou was. Maar het kan ook nog aan je provider liggen (server onderhoud etc.) En best logisch dat je msn uitvalt. Je heb geen internet meer...
 
Laatst bewerkt:
zelfde probleem

Ik besef dat ik je probleem niet oplos maar wij hebben hetzelfde probleem,ik heb de router (linksys wreless g)al omgeruild maar dat hielp niet) ik heb hem er nu tussenuit en totnu toe (ongeveer een dag) is het internet niet meer uitgevallen dus ik denk dat de router de oorzaak is. het zal dus denk ik aan de instelling liggen omdat dit de tweede router is met hetzelfde probleem.ik weet nog niet wat de oplossing gaat worden helaas

Gerard
 
probleem opgelost

Hallo
Ik denk nu in ieder geval bij mij de oplossing te hebben.
Ik heb een linksys wrt54g versie 5 roter en heb contact opgenomen met de helpdesk, die hebben mij niuwe firmware opgestuurd ,die heb ik gebruikt en nu is er al een dag ongestoord internet bij mij ,misschien is dit ook voor jou een optie om te doen.Uiteraard wel bij jou merk router.

Groet Gerard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan