Internet valt uit bij sluiten laptopdeksel

Status
Niet open voor verdere reacties.

astrarocky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
3
Hallo
Sinds kort Vista; als ik deksel sluit slaapstand of niet; valt internet weg en na opstarten wederom heb ik weer internet; het is net of de netwerkkaart deactiveert, met windows herstel kan ik lan-instellingen laten repareren en heb ik weer internet; ik heb bij energiebeheer netwerkkaart deactivatie uitgevindkt; ipv6 uitgeschakeld en kom er niet uit.
Zolang het deksel maar open blijft heb ik internet; vo rheen met XP geen probleem.
Wie heeft een tip;
jolanda
 
Je kan bij de eigenschappen van je netwerkkaart aangeven dat het apparaat niet uitgeschakeld mag worden om energie te besparen


Als het goed uit mijn hoofd weet kan je dat vinden in:
- Configratiescherm
- Netwerkverbindingen
- Rechtermuisknop op je draadloze verbinding =>eigenschappen
- Knop: configureer
- Tabblad geavanceerd of energiebeheer
Hier dan uitvinken dat energiebeheer het apparaat uit mag schakelen om stroom te besparen
 
internet valt weg bij sluiten laptopdeksel

ja dit heb ik al uitgevoerd in configuratiescherm maar helpt ook niet
 
Hallo
Sinds kort Vista; als ik deksel sluit slaapstand of niet; valt internet weg en na opstarten wederom heb ik weer internet; het is net of de netwerkkaart deactiveert, met windows herstel kan ik lan-instellingen laten repareren en heb ik weer internet; ik heb bij energiebeheer netwerkkaart deactivatie uitgevindkt; ipv6 uitgeschakeld en kom er niet uit.
Zolang het deksel maar open blijft heb ik internet; vo rheen met XP geen probleem.
Wie heeft een tip;
jolanda

Ik heb energiebeheer al gewijzigd ivm uitschakelen netwerkkaart en dit helpt ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan