Internet valt vaak weg op 1 pc en daardoor valt internet andere pcs ook uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brianajax

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2011
Ik zit met een internetprobleem hier. Sinds kort zit ik met 6 studenten in een huis op een linksys wrt120n router. Met 5 laptops zijn er zo goed als geen problemen, maar met die van mij loopt het niet al te soepel.

Eerst viel het internet draadloos om de 2 minuten ongeveer weg, bekabeld gaf toen geen problemen. Dit vond ik wel irritant en toen had ik dus geprobeerd om via een usb op internet te gaan, dit gaat al een stuk beter. Maar nog steeds valt hij regelmatig weg en als het internet wegvalt neemt het ook al het andere internet van de andere laptops mee. Nu werkt bekabeld ook al niet meer 100%, zelfs deze valt nog wel eens weg.

Ik heb er niet heel veel verstand van dus ik kan er geen oplossing voor bedenken, dit werkt ook niet handig. Hoop dat jullie enig idee hebben van dit probleem? Het probleem zit iig niet in een nieuwe netwerkkaart.

Brian

Laatst bewerkt:
oke heb je draadloos internet of met kabeltje als je met kabeltje hebt kan het zijn dat hij er niet goed inzit.
als je draadloos hebt moet je opnieuw verbinden.
als dat niet lukt hoor ik het nog wel gr nicky

draadloos internet hebben we hier
alleen probeer ik het soms met een kabel zodat het internet beter zou zijn, maar zelfs dan valt die nog af en toe weg
dus uiteindelijk maakt het weinig uit of kabel er in zit of niet
en ja we hebben wel geprobeerd wat je zei en dat was helaas niet het antwoord...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan