Internet Valt vaak weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nikkii

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
Berichten
135
Hej jongens mijn internet valt vaak weg..
Dan heeft ie geen DNS en ik werk via een router..Er zitten 2 laptop op de router..
en 1 attenne is afgebrokenen die hangt slap maar die zet ik rechtop en dan hebben we 100% berijk..
En er is ook soms iets met de Getaway.. komt dat mischien Emule dat de verbinding te hoog is ingesteld ofzo dat ie er daardoor afknalt?

Met vriendelijke Groet,
 
Nee ligt denk ik aan Emule want eerst gebruikte ik Azureus en toen viel internet uit.. dus ik heb die verwijdert.. en internet vielt niet uit.. nu installeer ik emule en het valt weer uit..
 
ja draadloos valt regelmatig uit zeker als er teveel gedownload word door emule bv als je ff niet internet kun je emule een half uurtje laten draaien of zo en als je wilt gaat internetten schakel je emule uit. net als je de afstandbediening van de tv de ander kant op wijst en op de volgende zender drukt gaat ie niet naar de volgende zender (valt ie ook weg) dat is nou draadloos
 
Laatst bewerkt:
antenne afgebroken? beetje erop gaan staan? niet slim:(

dan heb je ook minder signaal:confused:
 
StoneyCity zei:
antenne afgebroken? beetje erop gaan staan? niet slim:(

dan heb je ook minder signaal:confused:

nee hij heeft er een olifant over laten lopen ..nou goed. ik word hier soms op helpmij echt niet goed van . als je geen hulp kunt bieden , reageer dan ook niet
 
als je ff niet internet kun je emule een half uurtje laten draaien of zo en als je wilt gaat internetten schakel je emule uit.

helpt dit?
 
Nou die attene is dat ringetje afgebroken.. dus ik heb dievastgeplakt met plakband en ik heb gewoon de volle 100% berijk maar met emule stond eerst bij connecties 400 en nu heb ik daar 140 van gemaakt en valt ie niet meer uit.. maar dan merk ik wel dat ze minder snel en langzamer gaan beginnen..:confused:

Edit: Trouwns dat helpt niks.. hij valt nog steeds uit.. ik ben 6 films aan het downloaden
 
Laatst bewerkt:
:thumb: anders koop je maar een nieuw router maar dan moet je die router niet op de grond liggen dan staat ie klaar om erop te gaan staan

een vriend van me had eens een videorecorder losgekoppelt van de tv en ff op de grond laten staan piiiiiiiiieeeeeeeeeep gaat de ketel ow kopje thee en dan bij terugkomst zit hij te denken waar ie mee bezig was en gaat ie op de videorecorder staan en denkt ie oh daar was ik mee bezig doet ie de video erin is ie kapot
Idiot.GIF
 
Laatst bewerkt:
En als ik mijn router reset.. en dan de poorten openzet moet ik dan mijn internet ook opnieuw instellen..?
Zoja? moet ik dan mijn Mac andres invullen? en waar moet ik dan mijn mac andres krijgen:thumb:
 
Nikkii zei:
En als ik mijn router reset.. en dan de poorten openzet moet ik dan mijn internet ook opnieuw instellen..?
Zoja? moet ik dan mijn Mac andres invullen? en waar moet ik dan mijn mac andres krijgen:thumb:
als je 1 x snel de reset gewoon indrukt worden de poorten op je router niet verwijderd als je de reset knop 3 seconden of langer ingedrukt houdt worden de poorten het mac adress enzo verwijderd dan moet je die opnieuw instellen
 
Laatst bewerkt:
Weet je het 1000000000000000000000000000000000000% zeker? want me moeder studeert nog voor juffrouw en ze kan internet niet missen
 
het mc adress is te vinden: als je je lan verbinding direct op je pc aansluit en naar status lan verbinding gaat tabblad ondersteuning knop details het fysiek adress is je mc adress elke lan verbindings kaart heefd een ander fysiek adress
 
Nikkii zei:
Weet je het 1000000000000000000000000000000000000% zeker? want me moeder studeert nog voor juffrouw en ze kan internet niet missen
nou wat is het type en merk router van je router? dan kan ik de handleiding van het internet bekijken:thumb:

heb je het boekje van je router zelf niet?

ik moet over een urrtje weg
 
Laatst bewerkt:
Ff wat duidelijker ik snap je niet helemaal:eek: heb niet zo veel verstand van die dingen:thumb:
 
Hoe Update ik dan? ik krijg alleen een bin bestand en als ik die open met ISObuster dan komt er niks
 
Laatst bewerkt:
Ok.. maar mijn Firewall werkt al en ik heb die poorten geopend maar dan blijft ie zeuren met emule dat is een lowid heb,..15-4-2006 10:33:48: Waarschuwing www.SofortigeDownloads.de #15 (83.149.106.60:15111) - You have a lowid. Please review your network config and/or your settings.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan