vincent2601
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 apr 2004
Beste Mensen,
Ik heb een probleem dat mijn internet af en toe wegvalt bij gebruik van mijn laptap met wifi verbinding.
Dit ligt aan mijn router, aangezien mijn bedraad internet het gewoon doet.
Ik zag eerder een topic hier van iemand over gebruik van Eweka en Grabit waarbij diegene dit probleem ook heeft, ik dus ook maar er is verder op dit topic geen oplossing meer op gekomen.
Kan het zijn dat bij het downloaden van nieuwsgroepen de router er een paar minuten mee kapt en daarna weer verbinding maakt om vervolgens weer te stoppen ?
Ik download via pay server met ongelimiteerde bytes.
Mijn Router is een Belkin N Wireless F5D8236-4.
Mijn laptop is een Toshiba satellite L500.
De laatste firmware staat op de router.
Als iemand mij hier mee kan helpen heel graag, weet dus niet zeker of het aan het downloaden ligt maar het is een vermoeden.
Ik heb een probleem dat mijn internet af en toe wegvalt bij gebruik van mijn laptap met wifi verbinding.
Dit ligt aan mijn router, aangezien mijn bedraad internet het gewoon doet.
Ik zag eerder een topic hier van iemand over gebruik van Eweka en Grabit waarbij diegene dit probleem ook heeft, ik dus ook maar er is verder op dit topic geen oplossing meer op gekomen.
Kan het zijn dat bij het downloaden van nieuwsgroepen de router er een paar minuten mee kapt en daarna weer verbinding maakt om vervolgens weer te stoppen ?
Ik download via pay server met ongelimiteerde bytes.
Mijn Router is een Belkin N Wireless F5D8236-4.
Mijn laptop is een Toshiba satellite L500.
De laatste firmware staat op de router.
Als iemand mij hier mee kan helpen heel graag, weet dus niet zeker of het aan het downloaden ligt maar het is een vermoeden.