Nadat ik de taal van m'n toetsenbord op m'n duitstalige VAIO laptop heb gewijzigd kan ik geen verbinding met internet meer maken via een bedrade LAN-verbinding op m'n livebox van internet provider Orange.
In de werkbalk rechtsonder is het icoon van de LAN-verbinding voorzien van een gele driehoek. Als ik met links op het icoon klik wordt gemeld:
- Nicht identifiziertes Netzzwerk en
- Zugrif: Eingeschrankte konnektivitat.
Ik heb geprobeert de verbinding op de laptop te herstellen een diagnose uitgevoerd maar niets helpt
Ook heb ik de livebox al een paar keer gereset, maar de verbinding komt niet tot stand, voor de wijziging van de taal werkte de LAN-verbinding zonder haperen.
De laptop werkt met Vista Business.
Mijn desktop pc werkt normaal op deze LAN-verbinding dus aan de instellingen van de livebox ligt het niet.
Weet iemand hier een oplossing voor?
In de werkbalk rechtsonder is het icoon van de LAN-verbinding voorzien van een gele driehoek. Als ik met links op het icoon klik wordt gemeld:
- Nicht identifiziertes Netzzwerk en
- Zugrif: Eingeschrankte konnektivitat.
Ik heb geprobeert de verbinding op de laptop te herstellen een diagnose uitgevoerd maar niets helpt
Ook heb ik de livebox al een paar keer gereset, maar de verbinding komt niet tot stand, voor de wijziging van de taal werkte de LAN-verbinding zonder haperen.
De laptop werkt met Vista Business.
Mijn desktop pc werkt normaal op deze LAN-verbinding dus aan de instellingen van de livebox ligt het niet.
Weet iemand hier een oplossing voor?