Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed, ik heb even foto's gemaakt.
Eerst hebben we het modem:
[knip]
Dat gele kabeltje gaat vervolgens naar deze, een Sweex 8-port Switch;
[knip]
[knip]
^ Je ziet dat niet alle lichtjes branden. 1 knippert, die is niet op de foto meegenomen. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dit niet veel uitmaakt gezien 1 lampje wat niet brandt van de Belkin is, en die doet het wel.
In dit 8-poorten ding zit een kabel van ons dat helemaal naar boven gaat. Direct uit de muur hebben wij dan deze aangesloten:
[knip]
Ok dat zou gewoon moeten werken, brand het lampje op jouw sweex switch bij de kabel die naar de andere switch gaat? En bij de kabel van je switch naar je laptop?
Het ziet er allemaal opzich prima uit, hoe lang gebruik je deze switch al?
Wat denkt je XBOX er op het moment van? Krijgt die ook nogsteeds geen IP?
Wat me net te binnen schiet: probeer nog eens via de kabel te verbinden terwijl je wireless uit hebt staan?
Ok dat zou gewoon moeten werken, brand het lampje op jouw sweex switch bij de kabel die naar de andere switch gaat? En bij de kabel van je switch naar je laptop?
Het ziet er allemaal opzich prima uit, hoe lang gebruik je deze switch al?
Wat denkt je XBOX er op het moment van? Krijgt die ook nogsteeds geen IP?
Wat me net te binnen schiet: probeer nog eens via de kabel te verbinden terwijl je wireless uit hebt staan?
Alles brandt - behalve - weten wij het niet bij de 8-poort switch omdat wij niet weten welke van de 7 kabels van ons is.
We hebben er 3 kunnen uitsluiten. Maar het is nu lastig te ontdekken. Wij weten dus niet of het lampje wel of niet brandt bij onze kabel.
Ik bedoel ik, maar ik ben niet alleen hier :'D Afijn.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.