HermesTrismegistu
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2014
Hallo mensen,
Ik probeer voor iemand een computer te maken die op de een of andere manier geen verbinding met het internet kan maken.
De situatie is als volgt:
1. Computer heeft doormiddel van wifi verbinding met de router.
2. Computer maakt onderdeel uit van het interne netwerk.
3. Computer ontvangt dus ook ip adres van de router, echter de router instellingen zijn niet bereikbaar via de browser.
4. Overige computers op het netwerk hebben WEL verbinding met het internet.
Computer is zichtbaar in netwerk, maar de verbindingen naar buiten toe functioneren helemaal niet. Ook opstarten in veilige modus met netwerk ondersteuning was geen oplossing.
Ik heb drivers opnieuw geinstalleerd, alle programma's die op de achtergrond draaien uitgezet.
Echter tot nu toe werkte geen enkele oplossing die ik 123 kon bedenken.
Iemand ideetjes die ik zou kunnen uitproberen of waarmee ik diagnose kan stellen?
Gr,
Arjan.
Ik probeer voor iemand een computer te maken die op de een of andere manier geen verbinding met het internet kan maken.
De situatie is als volgt:
1. Computer heeft doormiddel van wifi verbinding met de router.
2. Computer maakt onderdeel uit van het interne netwerk.
3. Computer ontvangt dus ook ip adres van de router, echter de router instellingen zijn niet bereikbaar via de browser.
4. Overige computers op het netwerk hebben WEL verbinding met het internet.
Computer is zichtbaar in netwerk, maar de verbindingen naar buiten toe functioneren helemaal niet. Ook opstarten in veilige modus met netwerk ondersteuning was geen oplossing.
Ik heb drivers opnieuw geinstalleerd, alle programma's die op de achtergrond draaien uitgezet.
Echter tot nu toe werkte geen enkele oplossing die ik 123 kon bedenken.
Iemand ideetjes die ik zou kunnen uitproberen of waarmee ik diagnose kan stellen?
Gr,
Arjan.
Laatst bewerkt: