Internet werkt tijdelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keith Saoirse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2006
Berichten
2
Hey,

Ik heb een probleem, zodra ik mijn computer opstart en ik klik op "Internet explorer" doet alles gewoon normaal, snel daarna werkt me explorer niet meer, als ik naar een site wil zie je beneden dat de browser niet eens probeerd verbinding te zoeken.

Internet doet het weer even, als ik naar me netwerk verbindigen ga en ik zet me lan verbinding uit en dan weer aan.

Ik kan op een download klikken en dat gaat gewoon door met downloaden ookal krijg ik een melding op me internet browser dat ie niet werkt.
Als ik wel op internet kan komen via de browser kan ik ook in me router pagina komen, zodra ik niet meer op internet kan kan ik ook niet in me router komen.

Wat ik nog meer kan vertellen wat er mischien nog mee te maken heeft is dat ik afgelopen weekend weer eens me harde schijf heb geformateerd, en dat het dit keer wat anders ging dat afgelopen keren: Ik had windows xp zoals normaal weer geinstaleerd ik kwam op me bureaublad, waarna alles heeel erg traag ging, heb mijn computer 10-15 minuten gegeven om alles normaal te laden daarna reageerde niks meer, heb op reset gedrukt. krijg een melding bij "Welkom" "kon gebruikersprofiel niet laden etc.." dat heb opgelost door mijn beheerders profiel te verwijderen in veilige modus ( waar me computer wel gewoon werkte ) en een nieuwe aangemaakt. Deze tweede acount werkte zonder probleem.

Firewall staat uit, heb me computer al gebrobeerd buiten de router's firewall te zetten.

Als laaste zag ik bij mij netwerk omgeving dat er ineens een "Nat-Gateway" bij gekomen was wat ik voor me formatatie nooit eerder heb gehad.

Windows XP
AMD Athlon 3000+
GeForce 6600GT
1024 DDR
Ergenic 22MBps Wireless Router: WL-001
Chello Light
 
Ik heb ook al een directe verbinding gemaakt tussen mijn kabelmodem en mijn PC, hetzelfde probleem alleen dit keer kon ik iets langer op internet blijven dan normaal, +/- 20 minuten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan