Internet wordt geblokkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy1985

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
Berichten
45
Hallo Allemaal,

Mijn internet werkt niet meer, ik zit aangesloten op het netwerk me pc krijgt nog wel een ip-adres toegezonden, alleen hij ontvangt niets meer.
Verder kunnen alle andere computers wel op het netwerk maar zien mijn pc niet meer.
Op het moment dat de kabel in een andere pc wordt gestoken is er wel meteen internet.
Er zit dus ergens iets fout in mijn computer, verder staat ook mijn firewall uit dus hier kan het niet aan liggen.

Alvast bedankt,

Groeten Ron
 
Staan er wel verbindingen onder Netwerkverbindingen?
Zoniet dan zul je vermoedelijk je netwerkkaart opnieuw moeten installeren.
Toevallig niet gescand met een spyware programma?
Geeft die nog een bepaalde foutmelding misschien.
 
onder netwerkverbindingen staat gewoon mijn verbinding en hij zegt ook dat hij verbonden is. microsoft anti-spyware werkt ook gewoon nog
 
Zie je de andere pc's nog in het netwerk?
 
Kijk eens onder apparaatbeheer of je netwerkadapters toevallig er wel goed in staan.

Je hebt toevallig niet gescand op spyware waardoor er bepaalde bestanden zijn verwijderd?
 
netwerkadapter staat gewoon nog in de lijst en er is niks raars aan te zien.
De spyware scan heeft ook niks verwijderd.
Het is gebeurd nadat vanmiddag de stroom heel even uitviel
 
Al gepingt of je verbinding hebt met router of modem.
 

Bijlagen

  • DOS commando controle netwerk.doc
    89,5 KB · Weergaven: 34
ik krijg wel maar 3x antwoord en dan gaat het scherm wel vanzelf weg, dat vind ik zelf wel raar.
 
Dat is niet goed ver moedelijk problemen met je netwerkkaart, je kunt eens proberen om opnieuw te installeren anders probeer eens een andere netwerkkaart.
 
Laatst bewerkt:
verwijderd en weer geinstalleerd hij zegt dat ik beperkte of geen verbindingsmogelijkheden heb. met een geel uitroepteken bij je verbindings icoon.

de kabel is al wel in een laptop gestoken en toen deed het internet het meteen
 
andere netwerkkaart gebruikt en hij werkt weer
echt heel raar maar de netwerkkaart op me moderbord werkt dus niet meer

in ieder geval bedankt,

Groeten Ron
 
Zal die toch defect zijn, misschien kun je hem nog voor garantie cleamen als die nog geen jaar oud is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan