internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

eboney

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
Berichten
6
Ik ben niet zo goed op de pc en ik weet niet wat er is misgegaan maar als ik internet explorer open heb ik ineens de belgische versie.

Ik weet niet hoe ik dat ongedaan moet maken wie kan mij er door loodsen

bedankt alvast

eboney
 
Hoe bedoel je dat? Heb je een Belgische startpagina die je niet wilt?

Kun je het probleem misschien iets verduidelijken?:)
 
Open een internetpagina.
Ga bovenin naar Extra\InternetOpties.
Typ daar het adres in van de pagina die jij wilt.
Klik op toevoegen en OK.

Als dat is wat je bedoelt.
 
En als het door spyware komt kun je dit adres in blijven typen tot je een ons weegt, maar die verkeerde blijft dan terugkomen;)

@Eboney, als dit inderdaad is wat je bedoelt, dan moet je een hijackthis log plaatsen in het volgende topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=175682

Hoe dat moet kun je in dat topic lezen in het eerste bericht. Als je alles gedaan hebt en je log klaar hebt, klik je in DAT topic op "reageer op bericht". De experts zullen daar je log bekijken en je vertellen wat je moet doen.
 
ik heb op de bovenste balk ineens het volgende staan

microsoft internet explorer aangeboden door belgacom skynet en ik weet niet hoe ik dat nu weer gedaan heb of terug moet naar de gewone nederlandse explorer

bedankt alvast voor het helpen ik ben echt een beginneling op dit ding dus ik weet er niets van
 
ja ik schijn ineens op een belgisch internet te zitten en als ik bijvoorbeeld mailwasher open krijg ik dat ik niet aangesloten ben op internet
sorry dat ik zo dom ben hoor maar ik heb nog maar pas een pc dus ik ben er absoluut een nul in
 
er staat nu in de bovenste balk :

helpmij.nl antwoord op onderwerp
microsoft internet explorer aangeboden door belagacom skynet
 
De naam in de titelbalk kun je aanpassen, maar dan moet je in het register werken. Het is niet moeilijk, maar je moet onwijs goed opletten wat je doet. Dus HEEL goed lezen en niet zomaar wat aanklikken.

Uw persoonlijke titelbalk in Internet Explorer (als je Windows XP hebt)

Voor deze tip gaat u werken in het windowsregister. Volg nauwkeurig de aanwijzing en doe niets anders. Foutmeldingen kunnen dan het gevolg zijn!

Wilt u de titelbalk van Internet Explorer een meer persoonlijk tintje geven, bijvoorbeeld " Mijn eigen explorer, of Trudy's webbrowser", in plaats van Microsoft Internet Explorer?

Klik op Start | Uitvoeren en type dan REGEDIT in het venster om de register editor te openen.
Navigeer naar de volgende sleutel:

HKEY CURRENT USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main.
In het rechtervenster dubbelklikt u op de waarde genaamd "Window Title."
In het venster 'waardegegevens' tikt u de tekst die u in de titelbalk wilt weergeven (bv de standaard Microsoft Internet Explorer)
Sluit de register editor en open Internet Explorer opnieuw, uw tekst zal nu worden weergegeven.

Heeft u de sleutel niet in uw rijtje staan handel dan als volgt:

navigeer naar de genoemde sleutel: HKEY CURRENT USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main.
Klik met de rechtermuisknop in het rechter venster en selecteer nieuw | tekenreekswaarde
Noem deze nieuwe waarde Window Title
Dubbelklik op deze nieuwe waarde en vul in het veld 'waardegegevens' uw tekst in.
Sluit de register editor en open Internet Explorer.
 
Laatst bewerkt:
@ tanja

Het lijkt er op dat betrokkene een account heeft bij Belgacom.

Als ik via de zaak op internet ga, zie ik :

Internet explorer (mijn window title) aangeboden door "naam van de zaak".

Eric.
 
Klopt, ik denk dat topicstarter een cd'tje heeft gebruik van Belgacom om de internetverbinding in te stellen.

Dit kan op zich helemaal geen kwaad, maar het kan dus in het register aangepast worden.

@Eboney, je internet is dus niet veranderd naar Belgisch internet, alleen de titel is aangepast.
 
@ tanja

Weet je dat zeker ?

Als ik via 12move inbelde kreeg ik dat vroeger ook te zien, maar belde ik in via Zonnet dan stond er alleen MS internet explorer

Eric.
 
Had je 12move via een cd geinstalleerd en zonnet handmatig? Dan kan dat kloppen.

Maar wat weet ik zeker? Of dit kwaad kan? Of je het aan kan passen in het register?

Aanpassen in het register heb ik namelijk net getest en dat werkte.
 
Geplaatst door eboney
ik heb nog maar pas een pc dus ik ben er absoluut een nul in
Dan zou ik geen dingen in het register gaan aanpassen, maar die titel gewoon laten staan. Zoals Tanja al zegt kan dat absoluut geen kwaad. Maar een foutje bij het aanpassen van het register kan een heleboel kwaad doen.

Guus.
 
@Eric, dat het veranderd kan worden kun je hier zien:D


register.jpg
 
harstikke bedankt allemaal voor de hulp

maar wat ik hier lees is zo ingewikkeld dat ik maar besloten heb om morgen even naar de winkel te bellen waar ik mijn pc gekocht heb en vraag of iemand er naar kan kijken.

tanja harstikke bedankt ook alle anderen


eboney
 
@ tanja

Mijn stelling is dat als IE bij de ene provider meldt "aangeboden door" en als je dan de verbinding verbreekt en opnieuw inbelt bij een andere provider en die melding staat er niet, dan lijkt het mij dat het niet in Window Title kan staan, want dan zou hij de zelfde tekst moeten geven bij Zonnet.

Heb de oude accounts verwijderd, dus kan het niet meer testen.

Maar misschien is mijn grijze massa wel corrupt.

Eric.
 
Geplaatst door Tanja1968
dat het veranderd kan worden kun je hier zien:D
Dat hoeft trouwens helemaal niet in het register, hoor.
Bijna iedereen heeft ondertussen Spybot S & D.
Ga in Advanced Mode naar Tools en klik op IE Tweaks.
Daar kun je de naam ook wijzigen (zie bijlage).

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Dat is nog makkelijker, en zeker veiliger ja.:D Dan hoeft Eboney alleen spybot S&D te downloaden en te installeren.
Goede tip:thumb:

Ik heb trouwens nog een oude versie denk ik, want ik heb al die opties helemaal niet. Ik ga gelijk op zoek naar een nieuwere:D
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
Dan hoeft Eboney alleen spybot S&D te downloaden en te installeren. http://www.download.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2
En dat is zeker WEL aan te raden, zelfs als je nog bijna niks van computers weet. Of misschien moet ik zeggen JUIST als je nog bijna niks van computers weet.:D
Voordat je het weet zit je tegenwoordig opgescheept met een behoorlijke hoeveelheid spyware.
Met Spybot S & D alleen ben je er overigens nog niet. Van deze site kun je Spywareblaster downloaden.
En op deze site vind je informatie over spyware EN over de hier genoemde programma's.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan