internetmelding"ongeldige bewerking uitgevoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

BertS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2005
Berichten
1
Äls ik internet opstart op Windows 98 krijg ik sinds kort de mededeling"Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten. Neem contact met de leverancier als het probleem zich blijft voordoen."
Als ik dan opnieuw enter, verschijnt: "Er is een fout opgetreden in Internet Explorer. Internet Explorer wordt nu afgesloten. Als er zich problemen blijven voordoen, moet U de computer opnieuw opstarten"
Dat blijkt echter niet te werken.
Mijn leverancier ken ik niet, omdat ik de pc heb overgehouden van mijn werkgever bij pensionering.

Het is een Windows 98 2e editie. GenuineIntel, Pentium (r) III Processor, 128,0 MB Ram

Ik hoop dat jullie kunnen helpen:thumb:

Bert Smale
 
Heb je je PC al op spyware/virussen gescand?
 
Doe de Cd er in ,en ga naar Software in confugiratie scherm en open dat.
Nu naar installeren en verwijderen ,en installeer Internet explorer er overheen.
 
Ga naar Start > Uitvoeren, typ msinfo32 en klik op OK.
Ga dan naar Extra > Reparatieprogramma voor Internet Explorer, kies Internet Explorer herstellen en klik op OK.
Hierna even opnieuw opstarten.

@ Bandit123: dat werkt niet en als het wél zou werken zou je weer terug zijn bij Internet Explorer 4, wat niet echt aan te raden is qua veiligheid. ;)

Guus.
 
Geplaatst door Guus abc
Ga naar Start > Uitvoeren, typ msinfo32 en klik op OK.
Ga dan naar Extra > Reparatieprogramma voor Internet Explorer, kies Internet Explorer herstellen en klik op OK.
Hierna even opnieuw opstarten.

@ Bandit123: dat werkt niet en als het wél zou werken zou je weer terug zijn bij Internet Explorer 4, wat niet echt aan te raden is qua veiligheid. ;)

Guus.

Je hebt volkomen gelijk zie dan ook dat mijn tekst niet volledig is! :eek:
De regeldie ik mis is:
Voer daar na Windows Update uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan