Internetradiostation is niet overal te horen

Status
Niet open voor verdere reacties.

helga

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2004
Hallo mensen,

We hebben een Internetradiostation maar zijn er achter gekomen dat een kennis van ons in Duitsland ons niet kan horen terwijl we wereldwijd wel overal te horen zijn. Op de site staat een player zodat er bij het openen ervan meteen muziek te horen is. Daarnaast kunnen mensen ook kiezen voor een Mediaplayer, Winamp of Realplayer zodat ze, terwijl ze naar de muziek luisteren ook gewoon kunnen surfen. Kan iemand mij misschien vertellen waarom er enkele mensen zijn die gewoon niets horen.

Groetjes.
Helga

betaal je rechten? Zo ja? Dan misschien niet voor duitsland....

Ja natuurlijk worden de rechten betaald en het gekke is dat een aantal mensen in Duitsland ons gewoon kunnen horen. Slechts een enkeling niet dus ik snap niet hoe dat kan, vandaar mijn vraag. Iemand vertelde al dat het misschien met een bepaalde poort te maken kon hebben.

het leg dus aan de gene wie jou uitzending niet kan horen.
of verkeerde poort of er ondbreek de benodigde codec.

Ja juist maar ga dat nu eens zoeken. Welke poort of welke codec. Vandaar mijn vraag of iemand dat misschien specifiek weet of er ervaring mee heeft. :confused:

Geen geluid op Internet Radiosite

Inmiddels zijn we er achter gekomen dat de fout ligt bij AG Telecom. Zij zijn nu bezig om deze problemen op te lossen omdat het aan hun instellingen ligt. Dus wachten we op wat er gaat komen. :rolleyes:

Groetjes,
Helga

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan