Internetsecurity

Status
Niet open voor verdere reacties.

marigeer

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
Hallo mensen van de helpmij.

Ik ben op zoek naar een nieuwe internetsecurity, die betaalbaar is en niet zo zwaar maar toch alles in huis heeft, heb nu mc affee, maar die geeft steeds problemen, en bovendien zijn er mischien betere opties, heb als spyware ad aware plus draaien , en ben daar wel tevreden over, is Nod 32 mischien iets voor mij?
Heeft iemand een goeie tip wat ik het beste kan nemen.

Alvast mijn dank

Virusscanner

Ik zou voor NOD32 of Kaspersky gaan...........

Hallo Raymond,

Tja ik heb NOD32 nog niet gehad, maar wat raad je aan de security versie of alleen de virusscanner er is ook een smart versie heb ik begrepen, en is de NOD32 ook gratis te downloaden of gaat dat niet goed werken.

groetjes

Dat ligt eraan. Ik zit achter een router en heb geen Firewall nodig dus werk ik alleen met de virusscanner.
Natuurlijk is ook NOD32 te downloaden maar daar ga ik je geen link of iets voor geven.
Hij is ook (betaald) via Helpmij te verkrijgen.

ik heb ook nod32 en een router met firewall en de gratis verzie van zone alarm voor het UITGAANDE verkeer
werkt perfect allemaal

Ja, voor controle van het uitgaande verkeer zou een Firewall een overweging zijn.
Wil je niet betalen en toch legaal bezig zijn dan is AVAST i.c.m. bijvoorbeeld Zone Alarm ook geen verkeerde keuze. Heb ik zelf ook jaren mee gewerkt.

Nod32

Ja, voor controle van het uitgaande verkeer zou een Firewall een overweging zijn.
Wil je niet betalen en toch legaal bezig zijn dan is AVAST i.c.m. bijvoorbeeld Zone Alarm ook geen verkeerde keuze. Heb ik zelf ook jaren mee gewerkt.

Hallo Raymond en Bertus,

Bedankt voor jullie reactie, voor mij is de smartNOD32 wellicht beter daar zit volgens mij dan alles op?

groetjes

Ad Aware kan blijven staan en daar kan je gewoon de gratis versie van nemen want die is net zo goed !!

p.s. Reageer jij altijd maar één keer per dag ? :)

Laatst bewerkt:
Nod 32

Ad Aware kan blijven staan en daar kan je gewoon de gratis versie van nemen want die is net zo goed !!

p.s. Reageer jij altijd maar één keer per dag ? :)

Hallo Raymond,

Bedankt voor je advies, ik ga voor 2009 i.p.v mc affee verlengen NOD32 eens proberen en ook ad aware verleng ik dan niet meer, en ja soms reageer ik maar 1x per dag, daar ik nooit een mailtje krijg als er zich iemand heeft gemeld met een berichtje of antwoord op mijn gestelde vraag dus moet ik af en toe even inloggen op de helpmij om te kijken of er al iemand heeft gereageerd, en dan ben ik vaak met andere dingen bezig.

Groetjes

Nod 32

Dan moet je dat even instellen, dan krijg je voortaan een mailtje.

Hallo Raymond,

Als ik wist waar ik dat moet instellen had ik dat al lang gedaan natuurlijk, geef mij a.u.b even een aanwijzing hoe ik dat moet doen.

Alvast bedankt

Hallo Raymond,

Als ik wist waar ik dat moet instellen had ik dat al lang gedaan natuurlijk, geef mij a.u.b even een aanwijzing hoe ik dat moet doen.

Alvast bedankt

Klik op je eigen naam/plaatje en klik dan op profiel. Als je op die pagina ben kan je op gebruikerspaneel en dan instellingen en opties. Daar kan je aangeven of je een mail wil ontvangen als er gereageerd is.( Bij wijzig opties) Ook kan je daar je juiste adres ingeven.

Laatst bewerkt:
Nod 32

Klik op je eigen naam/plaatje en klik dan op profiel. Als je op die pagina ben kan je op gebruikerspaneel en dan instellingen en opties. Daar kan je aangeven of je een mail wil ontvangen als er gereageerd is.( Bij wijzig opties) Ook kan je daar je juiste adres ingeven.

Dank je Raymond, heb alles geloof en hoop ik goed ingesteld, heb in ieder geval vinkjes gezet bij te ontvangen e mail bericht door andere gebruikers en modevators en panelleden, dat is het geloof ik wel, zoniet dan hoor ik dat nog graag van je.

Heel erg bedankt Raymond

Groetjes

Je moet bij Standaardmodus voor abonnementen op vragen aangeven dat je een direct e mail notificatie wil.

Dat staat daar ook !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan