Internetsnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Ik ben wat providers aan het vergelijken, en ik wil natuurlijk de snelste voor het minste geld.
Ik heb nu bijvoorbeeld wanadoo. Daar staat dat ik een verbinding heb van 20 mbit/s / 1024 kbit/s.
En ik zie bijvoorbeeld bij de cai: 12288/1024. Daar staat niets over kbit of mbit. Hoe weet ik nu wat sneller is? Zijn die 12288 ongeveer 12 mbit? Het is namelijk het snelste kabelabonnement wat ze aanbieden.

En heeft iemand misschien een mega-suggestie voor een provider die zowel internet als telefoon (en wellicht nog tv) aanbiedt? Ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer..

Ik wil nog ff reageren op mijn eigen bericht van hierboven. Ik heb ooit wanadoo-family aangevraagd. Daar staat nu bij (op hun site) dat het 20 mbit/s moet zijn. Maar als ik een test doe via speedtest.nl komt de downloadsnelheid op 108 kbit/s. Hoe is dit dan mogelijk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil nog ff reageren op mijn eigen bericht van hierboven. Ik heb ooit wanadoo-family aangevraagd. Daar staat nu bij (op hun site) dat het 20 mbit/s moet zijn. Maar als ik een test doe via speedtest.nl komt de downloadsnelheid op 108 kbit/s. Hoe is dit dan mogelijk?

Is het nog anders als je via telefoonlijk adsl hebt of internet via de kabel? Qua snelheid dan? Of is 20 mbit/s sneller dan 12288 kbit/s?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan