IP adres achterhalen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
Is het mogelijk om een IP-adres te achterhalen van iemand? Het is zo dat mijn buurmeisje gehackt is, en die zit nu tegne iedereen te praten, ik zou graag achter het ip willen komen. Ik hoorde iets van een bestand verzenden en dan in commandprompt iets doen.
 
Als je een e-mail adres heb, dan kun je makkelijk achter het IP komen,
Door te kijken in de headers van het bericht,, :)

-.-
 
de headers?:confused: Ja ik heb een emailadres en ik kan met hem of haar praten over msn.
 
Doe je dat met Outlook?
De e-mailtjes ophalen?

(Anders geef je mij zijn e-mailadres, dan probeer ik erachter te komen,, :))
 
Mischien zou je iets meer kunnen zeggen over dat GEHACKT zijn door iemand, want dat klinkt nogal futuristies. Wat gebeurd er allemaal met de pc, is de pc wel spyware en vrus vrij, staat er niet stiekem een Trojan ergens verstopt. Mischien zou je de pc eens op de volgende site kunnen na laten kijken. www.spywareoffensief.nl daar kun je een zogenoemde Hijackthis log plaatsen zodat prof mensen eens kunnen zien wat er aan de hand is.

grtjs jjw
 
jjw zei:
www.antispywareoffensief.nl werkt beter;)

Ik denk niet dat het hacken is. Dat lukt namelijk niet zo snel. Ik ga eerder uit van wachtwoord of geheime vraag raden en heel misschien een keylogger, maar ik denk het niet.

IP-adres achterhalen heeft ook geen zin. Hotmail blokkeerd geen gebruikers en de provider zal ook weinig doen omdat het bekent is dat mensen makkelijk met de wachtwoorden van Hotmail omgaan en de service gratis is...

Neem is contact op met Hotmail: http://support.msn.com/eform.aspx?p...=support_home_options_form_byemail&ct=eformts
Daar kan je het probleem uitleggen en kijken of jij je account nog kan terugkrijgen. Kans is echter niet zo groot...
 
Laatst bewerkt:
Ja typ VAUTJE haha...sorry. Maar goed optie RVE....
 
jjw zei:
Mischien zou je iets meer kunnen zeggen over dat GEHACKT zijn door iemand, want dat klinkt nogal futuristies. Wat gebeurd er allemaal met de pc, is de pc wel spyware en vrus vrij, staat er niet stiekem een Trojan ergens verstopt. Mischien zou je de pc eens op de volgende site kunnen na laten kijken. www.spywareoffensief.nl daar kun je een zogenoemde Hijackthis log plaatsen zodat prof mensen eens kunnen zien wat er aan de hand is.

grtjs jjw
aan de hand van wat skelle zei (antwoord2) is er gewoon iemand achter de geheime vraag gekomen of wachtwoord

sommige nemen ze wel heel simpel
bv. naam van hond
maar een logje bij aso kan nooit kwaad ge weet nooit
 
Via het opdrachtenprompt is het met behulp van: netstat -n

Via de e-mail kan het door in Hotmail naar instellingen te gaan (rechtsbovenin). Daarna Post (linkerkant in het menu). Dan Weergave-instellingen voor e-mail en daar bij Berichtkoppen "Geavanceerd" aanvinken.

Nu staat boven de mail de header, met daarin het IP-adres van die persoon.


Maar ga Hacken, nou niet met Hacken bestreiden:evil:
 
Mocht er een trojan een virus op je sys zitten en maakt gebruik van internet dan kan je via Active Ports (moet je wel ff downloaden) er achter zien te komen welk programma welke poort en naar welk IP adres hij connect en Informatie ophaald kan je aantonen dat een van die programma's van een hacker afkomen en je hebt dat bewijs dan kan je aangifte doen bij de politie want kacken is en blijft illegaal!!!
 
Daancomp zei:
Mocht er een trojan een virus op je sys zitten en maakt gebruik van internet dan kan je via Active Ports (moet je wel ff downloaden) er achter zien te komen welk programma welke poort en naar welk IP adres hij connect en Informatie ophaald kan je aantonen dat een van die programma's van een hacker afkomen en je hebt dat bewijs dan kan je aangifte doen bij de politie want hacken is en blijft illegaal!!!
Politie doet er niks aan. Als het om afpersen / bedreiging of iets dergelijks zou gaan wel, maar Hotmail is nou eenmaal een service die "problemen" geeft net wachtwoorden, die erg makkelijk zijn. En de geheime vraag is ook vaak makkelijk.

Wachtwoord raden valt niet onder "hacken".

Probeer trouwens maar is te bewijzen dat een programma is geïnstalleerd door een "hacker"...

Ik weet zo goed als zeker dat het niet om een "hacker" gaat, maar gewoon om wachtwoord / geheime vraag raden...
 
trouwens als het hier om Hacken (niet kacken) gaat dan zou dat een van de eerste keer in de geschiedenis zijn dat hotmail ECHT geahckt word systeem van hotmail hacken dus ik dnek inderdaad dat het hier om een geraden password/geheime vraag gaat en van hotmail kan je niks verwachten!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan