IP adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

RalphRalph

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
hallo ik zoek een IP adres van een msn vriend staat die achter de chatlog?
is dat nr het ip adres?of hoe kom ik anders achter zn ip adres?gr Ralph

Als je zijn IP-adres wilt, dan is het meestal geen vriend meer :p

In de chatlogs staat een tijd en een bericht, geen IP.
Als je echt achter zijn IP wil komen dan zou je eens kunnen kijken of hij je ook een mail heeft gestuurd, dan staat meestal in de header wel het IP waarvandaan het is gestuurd..
En anders toch even aan hemzelf vragen ;)

ja was is dat nummer dan wat achter het emailadres in geschiedenis staat dan?

Hoe ziet dat nummer er uit? Je hoeft het nummer niet te plaatsen, maar hoe is het opgebouwt?

ga lekker iemand anders stalken een nummer is een nummer en een nummer is geen letter doe eens even gewoon

Ziet het eruit als bijv 123.123.123.123?

Zo moeilijk is dat toch niet om dat even aan te geven? Jij wilt graag hulp hebben toch?

RalphRalph zei:
ga lekker iemand anders stalken een nummer is een nummer en een nummer is geen letter doe eens even gewoon

Als jij geen voorbeeld geeft van het nummer wat je ziet dan zal het voor ons moeilijk zijn om je verder te helpen.
Een nummer mag dan wel gewoon een nummer zijn, maar een nummer die in een bepaalde volgorde staat kan wel of niet een IP-adres zijn.
Dus dan zou het voor jou wel handig zijn als je er een voorbeeld van geeft want anders zal het voor ons moeilijker zijn om je verder te helpen en dan zal jij het antwoord niet op je vraag krijgen.

En dat ik je aan het stalken bent.. ga mooi even een stukje fietsen. :rolleyes: :confused:
Ik probeer je hier te helpen. Als je dat niet appricieert, dan moet je het zeggen, dan krijg je helemaal geen antwoord meer van mij :)

deze vraag gaat over een IP nummer en nergens anders over zeker lijm liggen snuiven jullie bahbah

RalphRalph zei:
deze vraag gaat over een IP nummer en nergens anders over zeker lijm liggen snuiven jullie bahbah

Ik denk eerder dat jij aan de lijm hebt gezeten.
Wij proberen je te helpen met het opzoeken van een IP-adres.
De vragen die wij stellen naar jou toe zijn vragen die kunnen helpen bij de zoektocht daar naar.
Als jij antwoord geeft op de vragen die wij stellen dan kan jij misschien je IP-adres krijgen :)

als u zo dom bent dat je niet weet hoe een nummer eruitziet,ga dan lekker iemand anders lastig vallen.van zulke domme mensen heb ik geen hulp nodig fijne dag nog.

RalphRalph zei:

Als je zo gaat reageren houdt het voor ons ook op.

Let wel: JIJ bent diegene die geholpen wilt worden niet wij. Don't bite the hand that feed you ;)

RalphRalph zei:
als u zo dom bent dat je niet weet hoe een nummer eruitziet,ga dan lekker iemand anders lastig vallen.van zulke domme mensen heb ik geen hulp nodig fijne dag nog.

Fijne dag en topic gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan