IP ban na toedoen broer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartmill

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Hallo,

Ik ben heb een IP ban gekregen op een spelletje op internet (browser based).
Dit komt omdat mijn broertje op mijn computer heeft gezeten en er dingen heeft gezegd die niet kunnen. Ik heb alle mogelijke manieren geprobeerd om met degene die IP ban ongedaan kon maken in contact te komen maar dit is mij niet gelukt.

Nou heb ik dus een vraag, is er geen manier om een IP ban te omzeilen?

Gelieve niet met een "online proxy" te komen, want dat heb ik al geprobeerd, maar omdat er bepaalde dingen in de site zelf zitten (Flash ofzo) werkt dit niet helemaal.

Iemand een idee? Als dit illegaal is zeg het maar en gooi hem maar dicht!

Groeten

IP ban zul je toch bij de admin van de website moeten zijn.
Helpmij.nl heeft dit ook in haar regels staan..als je broer hier iets doet wat niet door de beugel kan dan blijf jij verantwoordelijk.
Zo zal het op die site ook zijn.

het vervelende is dat ik wel een bericht heb gekregen op het spel(kwam er met een proxy op) maar kon het bericht niet openen

Ben bang dat je hier verkeerd zit met je vraag. Als de ban terecht is (ook al was het je broer) kunnen wij je niet verder helpen. Een ban is een ban en omzeilen is illegaal en tegen de regels van Helpmij.

Op verzoek gesloten ;)

Hier op Helpmij hebben we daar een mooie huisregel voor. Wellicht gelden die ook op andere sites :)
Je bent zelf verantwoordelijk voor je account. Bijvoorbeeld: als iemand aan je computer zit en berichten die in strijd zijn met de voorwaarden plaatst, zal jouw account daarvoor gewaarschuwd of geband worden, het is aan jou om ervoor te zorgen dat niemand zomaar op je account komt. Hetzelfde geldt als je onder invloed bent van alcohol of geestverruimende middelen (inclusief medicijnen). Uitvluchten als: "Mijn broertje zat op mijn computer" helpen je dus niet vooruit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan