ip veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

braindropper

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2005
Berichten
150
hè hallo..!

Ik wil heel graag mijn ip wijzigen hoe doe ik dat? of een eigen proxy kunnen maken

heeft iemand hier verstand van...?

o ja, ik heb alcatel speed touch:
PPP-adapter Alcatel Speedtouch Connection:

Provider: planet.

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
Beschrijving . . . . . . . . . . .:
WAN (PPP/SLIP) Interface
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-XX-XX-XX-XX
DHCP ingeschakeld:. . . . . . . . : nee
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 81.204.xxx.xxx
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.255
Standaardgateway. . . . . . . . . : 81.204.241.110
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 195.121.1.34
195.121.1.66
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedoel je dat je een statisch ip adres wilt hebben?
 
Iets te snel geantwoord blijkbaar
Veel isp's leveren internet met een dynamisch ip adres, dit verkrijg je via dhcp, dat nu ik het zie bij jou uitgeschakeld is.
Ik neem aan dat je dat ip-adres dus van je isp gekregen hebt.
Maar dan snap ik niet helemaal wat je vraag is....
 
ik zou graag gewoon een andere ip willen..., zonder proxy (tenzij ik hem zelf kan maken)

het komt er eingelijk op neer: ik zou heel graag willen dat ik mijn ip kan veranderen.
 
Hoe kom je dan aan je huidige ip-adres?
Start->uitvoeren en dan cmd tikken
ipconfig /renew
kan helpen
maar je vertelt ook niet echt veel over je configuratie, dus blijft het gissen.
Omdat je het over een proxy hebt denk ik dat je misschien bedoelt dat je ergens op een forum iets wilt posten en er dan een ander ip adres verschijnt. Dan kan je even zoeken naar een anonieme proxy ergens op het internet, dat moeten er genoeg zijn
 
dropl zei:
Hoe kom je dan aan je huidige ip-adres?
Start->uitvoeren en dan cmd tikken
ipconfig /renew
kan helpen
maar je vertelt ook niet echt veel over je configuratie, dus blijft het gissen.
Omdat je het over een proxy hebt denk ik dat je misschien bedoelt dat je ergens op een forum iets wilt posten en er dan een ander ip adres verschijnt. Dan kan je even zoeken naar een anonieme proxy ergens op het internet, dat moeten er genoeg zijn

neej, voor iets anders.... maar ik moet uitkijken met wat ik zeg anders word ik niet geholpen..

maar, waar kan ik al die info overweg halen?, mijn internety speed: download stream: 1,5mb/ps
planet, ehm waar kan ik de info vandaan halen?
 
neej, voor iets anders.... maar ik moet uitkijken met wat ik zeg anders word ik niet geholpen..

lol ip ban gehad ?

ip van planet is niet te veranderen,
je krijgt dit ip van je isp (planet) en daar moet je het mee doen.

een proxy kan je gebruiken om via een andere weg (dus zogenaamd ander ip) op internet of forum te komen.

maar helaas zijn meeste gratis proxys erg langzaam en niet gangbaar
 
nightrider zei:
lol ip ban gehad ?

ip van planet is niet te veranderen,
je krijgt dit ip van je isp (planet) en daar moet je het mee doen.

een proxy kan je gebruiken om via een andere weg (dus zogenaamd ander ip) op internet of forum te komen.

maar helaas zijn meeste gratis proxys erg langzaam en niet gangbaar


nee (o god nu komt de aap uit de mouw...)
ik wil niet steeds 90 minuten wachten bij rapidshare.de en heb het geld er niet voor over.
 
Je blijft anoniem met je ip adres hoor. Planet mag zomaar niet je privacy vrijgeven. Dus niemand weet wie er achter het ip zit.
 
lamp zei:
Je blijft anoniem met je ip adres hoor. Planet mag zomaar niet je privacy vrijgeven. Dus niemand weet wie er achter het ip zit.


i know, maar ze checke op ip...dus als ip 81.xxx.xxx.xx 1 keer heeft gedownloaded moet die dus 80 min wachten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lamp zei:
Je blijft anoniem met je ip adres hoor. Planet mag zomaar niet je privacy vrijgeven. Dus niemand weet wie er achter het ip zit.

Toch uitkijken hoor. Zoek je IP hier maar eens op

http://www.ipee.nl/
als je hier bv het IP-adres van @braindropper in klopt heb je zijn huis aansluiting al te pakken.

Dan heb je feitelijk de computernaam al. Als je denk dat het een bekende is, de bron van je mail even bekijken en je hebt bekant de prive gegevens te pakken.

Voorzichtigheid blijft geboden, met een beetje zoek werk kan je al een heel eind komen.

Dit is wel off topic, wil er mee aangeven dat je zonder de info van Planet toch wel aardig veel info kan vinden.
 
Heb even je IP adres uit je posts weggehaald, mensen kunnen hier namelijk misbruik van maken!
 
PC animal zei:
vergeet de Standaardgateway niet :)

Een gateway is gewoon een IP adres van de provider, heeft niks met je eigen verbinding te maken.
 
BrEeZeR zei:
Een gateway is gewoon een IP adres van de provider, heeft niks met je eigen verbinding te maken.


waarom is mijn standaardgateway zelfde als mijn eigen ip die
ik overal kan zien als ik bijvoorbeed naar speedtest.nl ga of testnet van upc ? :confused:
 
braindropper zei:
ik zou graag gewoon een andere ip willen..., zonder proxy (tenzij ik hem zelf kan maken)

het komt er eingelijk op neer: ik zou heel graag willen dat ik mijn ip kan veranderen.

Je internet IPadres kun jij niet aanpassen. Je zult daarvoor bij je provider moeten zijn
 
bedankt

bedankt voor jullie hulp..!

dankzij jullie weet ik waar ik aan toe ben:)
dus ik ga deze maar sluiten, dank je wel jongens....!!!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan