Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Imho niet waar. Je kunt een volledige kopie maken op een computer. Maakt dus niet uit hoe groot je iCloud is.Zonder extra tools kun je onder Windows imho van een ipad alleen de foto's backuppen, geen systeem kopie.
Nou, nooit tekort.... met een iPad van 256GB gaat het hard. dan is 50GB dus ook zo op. Blijkt :dHeb het namelijk zelf voor € 0,99 per maand opgehoogd naar 50GB zo kom je nooit tekort.
Ja, zoals ik al schreef alleen met Itunes of 3uTools....Imho niet waar. Je kunt een volledige kopie maken op een computer. Maakt dus niet uit hoe groot je iCloud is.
Zonder extra tools kun je onder Windows imho van een ipad alleen de foto's backuppen, geen systeem kopie.
Daar heb je Itunes of 3uTtools voor nodig.
Een reservekopie van de iPad maken met je Windows-pc
[FONT=&]
[/FONT][FONT=&]Om de reservekopieën te bekijken die op je computer staan, kies je 'Bewerken' > 'Voorkeuren' en klik je op 'Apparaten'. Bij versleutelde reservekopieën wordt in de lijst met reservekopieën een hangslotsymbool weergegeven.[/FONT]
- Sluit de iPad via een kabel aan op je computer.
- Klik in de iTunes-app op de pc op de iPad-knop linksboven in het iTunes-venster.
- Klik op 'Overzicht'.
- Klik op 'Reservekopie maken' (onder 'Reservekopieën').
- Om je reservekopieën te versleutelen, selecteer je 'Lokale reservekopieën versleutelen', typ je een wachtwoord en klik je op 'Wachtwoord instellen'.
Als u een waarschuwing krijgt dat er in iCloud onvoldoende opslagruimte beschikbaar is voor het voltooien van de reservekopie, volgt u de stappen op het scherm op om meer opslagruimte te kopen.Imho niet waar. Je kunt een volledige kopie maken op een computer. Maakt dus niet uit hoe groot je iCloud is.
Tuurlijk. Beetje open deur, vind je niet? En als er te weinig ruimte is op je harde schijf op de pc, koop je een grotere hardere schijf. En zo lust ik er nog wel een paarAls u een waarschuwing krijgt dat er in iCloud onvoldoende opslagruimte beschikbaar is voor het voltooien van de reservekopie, volgt u de stappen op het scherm op om meer opslagruimte te kopen.
https://support.apple.com/nl-nl/HT212156Een reservekopie maken van uw iPhone, iPad en iPod touch.
Een reserve kopie maken met iCloud of met iMac of met pc.
https://support.apple.com/nl-nl/HT203977
Nou, nooit tekort.... met een iPad van 256GB gaat het hard. dan is 50GB dus ook zo op. Blijkt :d
Dat zijn mijn zaken niet.Ik denk niet dat iedereen een groot Icloud abonnement wilt.... het KAN wel ... maar of je het wilt....
Ik meende hiervoor net echt te lezen dat je niet druk wilde maken over het kopen van die garage.......Als u een waarschuwing krijgt dat er in iCloud onvoldoende opslagruimte beschikbaar is voor het voltooien van de reservekopie, volgt u de stappen op het scherm op om meer opslagruimte te kopen.
Blijf bij de vraag wat TS vraagt.
ipad pro
Kan iemand mij vertellen hoe ik een kopie van mijn ipad op de computer kan zetten.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.