iphone is vastgelopen

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Ik zat net op mijn iPhone een van de foto's in het album te bekijken. Vervolgens wilde ik weer terug maar geen enkele optie reageerde meer. Ik hou dus die foto op mijn scherm en verder zijn alle toetsen dood. Het enige dat ik kan is het apparaat uit en weer aan zetten, maar als ik het startscherm (met de tijdaanduiding) omhoog schuif krijg ik weer die afbeelding te zien en dat is het. Verder reageert er helemaal niets. Nooit eerder gehad. Heb geprobeerd de aan/uit-knop continu ingedrukt te houden, maar dat doet ook niets. Hoe los ik dat op?

Kreeg een appje binnen en toen werkte het toestel weer en was alles normaal, maar als ik op het Foto's icoontje klik komt alweer hetzelfde plaatje beeldvullend tevoorschijn en loopt de iPhone weer vast. Hetzelfde gebeurde na ontvangst van een Bericht; toestel werkt daarna normaal, maar loopt vast als ik op Foto's klik. dan verschijnt weer dezelfde foto. De foto kan het probleem niet zijn, is het typeplaatje van een elektrisch apparaat.

Welke iPhone is het eigenlijk, met welk iOS versie?
En een keer écht hard herstarten.

Laatst bewerkt:
Batterij, opslag en updates nakijken.

Misschien handig om even geforceerd te herstarten:
  • Druk kort op de volume-omhoogknop.
  • Druk kort op de volume-omlaagknop.
  • Houd de zijknop ingedrukt.
  • Laat de zijknop los wanneer het Apple logo verschijnt.
Dit zou moeten werken in elke omstandigheid. Alsof je de stekker van de computer er mee uittrekt.

Dat ga ik proberen. Werkt het ook voor mijn iPhone 11? Hij heeft overigens alle updates gehad en de batterij is nu 55%. IOS is 26.5. Vol zal hij niet zijn. Ik doe er niet veel mee; whatsapp, wat nuttige appjes en ik sla foto's op in Albums (waar nu het probleem zich voordoet).

Terug
Bovenaan Onderaan