ipod in DFU

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickvtje

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
hoi,

ik wil mijn ipod 2g 4.2.1 jailbreaken maar als ik het in dfu mode wil zeten dan lukt het niet
ik heb al geprobeert met blackra1n maar dat lukt ook niet:confused:
weet iemand wat ik moet doen om het in DFU mode moet zeten of is er ook een andere manier?

Tijdens het opstarten De homeknop ingedrukt houden en na 10 sec de usb erin ploppen, en dan kan je de homeknop loslaten.
Anders ff tinyumbrella downloaden en hem in de revocery mode zetten

volgens mij is de makkelijkste manier om op je iphone naar deze site te gaan :

www.jailbreakme.com

gebruik wel je wifi

deze site doet alles automatisch en moet als het goed is op jou firmware werken

als die niet je firmware support laat het me even weten dan leg ik uit hoe je het anders kan doen

je iphone in dfu mode zetten is niet correct wat webstarr zei

je moet 8 tot 10 seconden de power button en de home button tegelijk indrukken

daarna laat je de power button los en hou je de home button vast voor ongeveer 15 tot 20 sec

en dan staat je iphone in dfu mode

Laatst bewerkt:
oke dat kan dus niet dan .

dan hoop ik dat je een beetje engels kan dan heb ik hier nog een mooie tutorial .

Jailbreak Tutorial

Ik weet hoe het moet maar als ik het probeer lukt het niet

je hebt het ook met redsnow geprobeerd ?

Ja maar in geeft hij aan dat er iets is met het bestandtje dus weet jij waar ik een goede kan downloaden ik heb al Weel die site met .de er achter waar je alle firmware kan downloaden geprobeerd.

dat kan waarschijnlijk ook ja

zolang het maar een ipsw bestand blijft

Dat bedoel ik hij zegt dat de ipsw bestand niet goed is en dan is dan redsn0w

je moet waarschijnlijk eerst die software via itunes installeren dat ipsw bestand

dat doe je door in itunes bij herstellen er op te klikken met shift ingedrukt en dan je gedownloade bestand selecteren

en dan met redsnow

kijk is of dat wel lukt

wel een reserve kopie/back up maken van ipod voor je dit allemaal doet

Laatst bewerkt:
Nee want dat heb ik al geprobeer maar dan komt er een fout melding dat het niet door kan gaan want dan kijkt aaole of het wel een bestand is die niet ilgaal is

Nee ik zit op mijn iPod touch maar ik heb een Windows 7

Laatst bewerkt:
ik weet het ook even niet meer dan ik zou zeggen kijk op youtube of zoek via google

Youtube

TIP:

Hoi,

Ik raad je aan om het .ipsw bestand te downloaden met Firefox, dit omdat het met Safari op een één of andere manier niet goed samen gaat. Heb ik ook last van gehad.

Om je device te jailbreaken raad ik je GreenPosi0n aan, deze werkt zeer goed.

Veel succes!

Dankje maar wat ik ook doe ik krijg hem niet in DFU mode :( maar ik ga is Firefox downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan