iRock - Jazpiper - Godot: gebruikersvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Marianne

Hij is goedkoper geworden !!!!!

Je zet zo mooi de prijs neer, ik denk dat is een type foutje want gisteren was hij nog € 224,-

Ik had ook naar de Mediamarkt gebeld, zij adventeren altijd dat ze het goedkoopste zijn.

Daar kosten ze € 239,- maar hadden hem niet op voorraad, deze zijn al in bestelling vanaf week 3 bij hun.

Over een maand heeft hij zijn bedrag bij elkaar, dus ff wachten en ja hij is een echte muziek liefhebber die precies weet wat hij wilt.

Ik heb gevraagd wat is nu de reden om voor die speler te kiezen.

Reden was om het merk die andere iriver speelt nog steeds prima maar het is z'n grootte en heeft al behoorlijk wat uurtjes gedraaid gem: 6 uur p/d

De battery duur gaat ook lang mee + kan diverse bestands formaten aan.

Hij heeft z'n huiswerk goed gemaakt zie je wel.


groetjes jac


krijg net een mailtje van hun.

Beste Bezoekers en Klanten,

Net nieuw binnen gekomen iRiver iHP140 40GB nu nog te bestellen tegen de tijdelijke introductieprijs ! (adviesprijs 549,- euro).

Meer informatie over deze harddisk speler kijk op www.iriver.nl

Sales MP3 CD speler
www.mp3spelers.nl
www.mp3cdspeler.nl

Als hij die ziet moet hij nog langer sparen :D :D
 
Laatst bewerkt:
Tja, het kan altijd mooier, gekker, beter...
Maar wat móet je in 's hemelsnaam met 40 gieg????

Bovendien loop je met iets van meer dan 1100 gulden over straat, lijkt mij gekkenwerk!

Hij heeft natuurlijk best kans dat ze over een maand nòg iets goedkoper zijn geworden. Kabbelt regelmatig weer een paar euro van die prijzen af.
 
Hij heeft hem ook al gezien, die is veeeel te duur voor mij. :p


Pffff gelukkig hebben ze dat besef nog wel, ik vind het ook veel geld dat is aan mij ook niet besteed, die pc hobby kost ook al behoorlijk wat.


groetjes jac
 
Tja, wàt is er nu niet duur tegenwoordig...

Maar gelukkig dat die jongelui tenminste vaak ook een baantje hebben. Dan kùnnen ze ook wat.

Alhoewel, in de supermarkten is door die prijzenslag van de laatste maanden het aantal baantjes voor vakkenvullen ed ook evenredig teruggelopen. Mijn zoon staat daar voor ingeschreven, en was eerst de prognose dat ie met een paar maanden aan de beurt zou zijn, nu kreeg ie te horen dat ie er niet meer op hoeft te rekenen want van de bestaande werknemers zijn er al een aantal naar huis gestuurd.
Gelukkig heeft ie zijn krantenwijkje nog.

Om het ook nog even over de MP3 speler te hebben: mp3cdspeler.nl heeft afgelopen dinsdag een speler opgestuurd, zou er dus mogelijk woensdag zeker donderdag moeten zijn. Was er vrijdag nòg niet dus even een berichtje gestuurd. Zij zeggen daarop contact met de ptt te hebben gehad, PTT zegt dat ze "enige vertraging" hebben. Nou, vandaag zat het er weer niet bij...
Je zou bijna vrezen dat de geschiedenis zich herhaalt...
(en zeker als je weet dat ik toevallig afgelopen dinsdag ook wat bij pcboulevard.nl had besteld, en dat kwam wèl al woensdag hier aan!)

Afijn, we wachten het maar weer af....! (zucht)
 
Ik durf het haast niet te zeggen, maar het lijkt wel of ze erop uit zijn om de pakketten van mp3spelers te onderscheppen, het zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd.

Nu is het nadeel deze keer dan voor mp3spelers, want het pakket wat zij opsturen daar moet je als ontvanger voor tekenen.

Ik hoor het wel als het binnen is.


groetjes Jac
 
"het lijkt wel alsof ze er op uit zijn..."

Inderdaad, die vaste postsorteerders en postbezorgers weten natuurlijk op een gegeven moment wel dat Global Holland in MP3spelers doet.

Het maakt het alleen wel huiverig om zelf iets terug te sturen naar Holland Global, dus zéker verzekeren en dan maar hopen.

We hebben iets soortgelijks eerder met Vodafone gehad. Mijn zoon hed een telefoontje met daarop Vodafone prepaid gekocht. Als je dan zo'n kaartje invulde en opstuurde dan kreeg je van hun een beltegoedkaart met 25 gulden. Toen we de grote enveloppe kregen was die aan de zijkant zo'n 5 cm opengesneden en het kaartje was er uit gehaald. Toen we daarover contact opnamen met Vodafone bleek dit een bekend probleem te zijn, wat zeer regelmatig voor kwam(!). Later kreeg hij het automatisch bijgeboekt, zoals nu inmiddels overal standaard is.
Dus: LEVE de PTT!

Maar desondanks, hopelijk zit ie er maandag of dinsdag keurig netjes bij.
 
Het is nu woensdag.

wéér een aantal mailtjes verder,
wéér een week verder,
wéér geen MP3speler bij de post,
wéér elke dag een hoopvolle zoon (en moeder) die bij thuiskomst zwaar de pé in heeft,

wéér verloren gegaan????

de zaak zal het nagaan, is me gisteren via de mail beloofd.

(huil, huil)
FRUSTRATIE ALOM!!!
 
marianne.

Wat vind je van het progamma.

Kat in de zak.........

Pieter Storms........

Je krijg toch zo de neiging om die naar de tpg-post te sturen.


Maar wel blijven hopen hé, het komt goed we weten alleen niet wanneer.


groetjes Jac
 
De vlag kan uit!!!

Vanmiddag is de Mobible Dah 1000 - 256Mb gearriveerd!

En mooi is't-ie, en wàt een geluid! Volgend mij nog mooier, "voller" als dat van de iRock. In ieder geval denk ik, wat betere oordopjes. Bediening is nog even zoeken, en als het schermpje niet meer verlicht is, kun je er niks op lezen. Maar daar schijnt een update voor in de maak te zijn.

Ik moet zeggen, het heeft dik 2 maanden geduurd (!) maar mp3cdspeler.nl heeft dit zéér coulant opgelost, naar volle tevredenheid. Dus dat maakt een hoop goed, gelukkig.
Uiteindelijk maken ze hun faam wat betreft de service dan toch waar!

Alleen is het wel jammer dat ze zo slecht telefonisch bereikbaar zijn en op mails wordt niet altijd even vlot gereageerd.

Nou Jac, onder deze topic kan nu dus komen staan dat ie is opgelost>>>
 
Dat is goed nieuws.

Het is een lange weg geweest, en gelukkig goed opgelost door mp3cdspeler als ik het zo lees.

Marianne veel succes met de nieuwe mp3 speler en je weet het , mocht hij stuk gaan ( waar we niet vanuit gaan ) vergeet hem niet Verzekerd op te sturen :)

Hoe was de reactie van Harmen " blij natuurlijk" eindelijk weer muziek bij z'n route.


groetjes Jac
 
Ja, harstikke blij!
Hij had zich er al min of meer bij neergelegd dat er voorlopig geen nieuwe voor hem in zat.
Dus dit is wel geweldig dan!

Jullie iRock nog steeds prima? Geen haperingen meer?
 
De irock werkt nog steeds perfect bij ons na de kleine ingreep, die ik toen heb gedaan.

Zelf de plaatjes maken is leuk, maar eerlijk gezegd besteed ze daar niet veel aandacht aan, het is meer van snel ff andere muziek inladen en luisteren.

De extra 128mb was dan ook heel welkom bij haar.
Je weet hoe de kids zijn veeeel muziek erop :)


Groetjes Jac
 
Geplaatst door speedtouch
Zelf de plaatjes maken is leuk, maar eerlijk gezegd besteed ze daar niet veel aandacht aan, het is meer van snel ff andere muziek inladen en luisteren.
Ja, daar kijk ik niet van op. Ik denk dat dat hier ook zo zou zijn gegaan.

De extra 128mb was dan ook heel welkom bij haar.
Je weet hoe de kids zijn veeeel muziek erop :)


Groetjes Jac
Mooi!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan