iRock - Jazpiper - Godot: gebruikersvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ik heb ze maar weer een mailtje gestuurd.
Hij had het spelertje mee met kranten bezorgen, na een klein kwartiertje hield ie er helemaal mee op. Nieuwe batterij erin. doet niks.
BIJ MP3CDSPELER.NL KRIJG JE EEN BANDJE, TERWIJL DAT ZEGT DAT ZE WEL GEWOON OPEN ZIJN (!)....

#%&$^#%@ als je begrijpt wat ik bedoel.....
images
 
#%&$^#%@ als je begrijpt wat ik bedoel.....

Dat begrijp ik heel goed ja ,

Ik vind ook dat ze je tegemoet moeten komen met de verzend kosten, een keer ók maar als het daarna weer eens voorkomt moeten zij de kosten maar betalen voor het verzenden.

Maar laat je avond niet verpesten door zoiets :D

Alvast de beste wensen en een gelukkig en gezond 2004.

groetjes Jac
 
OOk de beste wensen voor een goed en gezond 2004!

Afgelopen week heb ik een paar keer gebeld, en gemaild. Ook vandaag beide nummers meermalen gbeld. Krijg ze daar niet te pakken. Wat báál ik zeg!

Al met al hebben we het spelertje sinds 5 dec een paar keer gebruikt. 4-5 keer, met problemen.
Waardeloos dat ze ons nu aan het lijntje houden, want zo ervaar ik dat.

Die van jullie doet het wel wel goed?

Had via diverse recenties juist begrepen dat dit een betrouwbare winkel was, maar ik weet het nou niet zo...

Nou ja, ik moest dit even kwijt...

(blijf het wel proberen, zó 'n hoop geld!)

ASI111_1174.jpg


Je ziet, het linker deel van het scherm is nu weg, op een paar vreemde tekens bovenaan na. Druk je nog een keer op één van de knopjes, krijg je vertikale langsflitsende strepen en alles valt weg. Meer geen beeld dan wel. En dan valt vlak daarop ook het geluid weg. En ze zeggen dat ie nagekeken is...
 
Hoi marianne,

Ververlend dat je geen respons krijgt , ik denk dat het een drukke periode is bij hun met het inventariseren.

Mijn ervaring met hun is ook goed te noemen, de eerste keer dat ik een napa had besteld bleek deze stuk te zijn , wilde niet spelen.

Dat ding retour natuurlijk en 2 dagen later hadden ze een nieuwe afgeleverd.

Je heb hem nog niet opgestuurd de irock of wel ?.....

Die van mijn dochter werkt nog steeds prima.

Hopelijk komt er snel een oplossing , het is niet leuk voor je zoon als hij het lang verwachte kado niet kan gebruiken.

Ik hoor het nog wel

En als je stoom wil afblazen , dan lees ik het wel :D


Groetjes Jac
 
Hij is vandaag weer op de post gegaan.

Wel 20 keer proberen te bellen naar alledrie de nummers, wordt nooit opgenomen. Eindelijk, op mijn zoveelste(!!) mailtje een berichtje terug. Blijkt er een telefoonstoring te zijn...
Mail werkt dus wel. Kreeg dit antwoord:

" Hallo

We hebben de speler getest op de klacht die u op het RMAformulier om schreven heeft en die klacht is niet door ons gevonden
Met vriendelijke groet,

Service RMA "

Weer een mailtje van mij, en nou kon ik hem wel weer terugsturen.
Ik hoop maar dat het nou ècht opgelost wordt.
(Op mijn vraag waarom de speler niet meer op de site staat, overigens nog geen antwoord gekregen.)
 
Ik ben heel benieuwd wat hier uit de bus gaat komen,
Zoals ik al aangaf heb ik tot heden geen slechte ervaring met hun.

Heb je ook nog iets gezegd over de kosten, want deze lopen zo wel op natuurlijk.

Ik weet op dit moment niet hoeveel het kost om hem als verzekerd postpakket op te sturen , ik schat z'n € 7,50 ............ klopt dat een beetje.


groetjes jac
 
6 januari verstuurd.
Hij was gisteren nog niet aangekomen....
En gewoon pgestuurd natuurlijk...
 
Dat is toch niet te geloven zeg, hoe kan zoiets gebeuren.

Marianne je heb dat ding toch wel verzekerd opgestuurd hoop ik.

Misschien hoor je maandag meer van hun , zó van hij is terecht hoor mevrouw .

In ieder geval sterkte en ik hoor het nog wel.

groetjes jac
 
Nou,
#$#%$&^ dus!
We zijn hem kwijt...

MP3speler.nl zegt dat ze hem niet hebben gehad. TPGpost heeft een onderzoek ingesteld en kunnen hem niet vinden.
En ik had hem dus gewoon opgestuurd, niet verzekerd. (Was natuurlijk al de 3e keer verzendkosten...)

En het ergste vind ik nog, dat het helemaal niet nódig was geweest als ze hem meteen de eerste keer goed hadden gerepareerd...

Ik heb ze een mailtje gestuurd of ze ons enigszinds tegemoet willen komen, dus dat hoop ik dan nog maar...

Ìk kan wel janken... zó lang voor gespaard!

crying.gif
 
Dat is een tegenvaller zeg.

Hier kan je dus niets aan doen , alleen hopen dat hij nog terecht kom.

Hopelijk krijg je enige medewerking van mp3speler.nl , want zo gaat het vertrouwen in online bestellen natuurlijk helemaal weg.

Dit is niet goed voor een bedrijf en ook niet voor jou als gedupeerde.

Ik hoop echt voor jou dat hij alsnog terecht komt.

Kan je TGP post niet aansprakelijk stellen ???? ik neem aan dat je een bewijs hebt van het opsturen van het pakket.

Alvast sterkte en ik zal voor je duimen dat het allemaal toch nog goed afloopt.


groetjes Jac
 
Hoi marianne

Nog geen vooruitgang geboekt zeker.

Wat denk je dochter komt thuis pap op een kant krijg ik geen geluid meer , ook niet met een koptelefoon van mijn vriendin.

Oeps en dat na jou vervelende ervaring durf ik hem niet goed op te sturen.

Ik denk het zal wel aan het busje liggen waar je de stekker inplugt , ik heb hem nu maar zelf opengemaakt en het blijkt dat er 2 printplaatjes inzitten , deze zitten zover tegen elkaar dat hij contact maakte op een plaats waar het niet mag bij die busjes.

Op die plaats heb ik een stukje isolatie tape geplakt en hij werkt weer perfect.

Ik vind dat zoiets niet mag voorkomen bij z'n dure mp3 speler.

Hopelijk blijft het hierbij , voor de rest werkt hij prima.


groetjes jac
 
Ik lees het nu pas.
Jeetje, dat lijkt me zéker niet mogen kunnen..! Hopelijk blijft het hier bij!

Maar ik merk wel dat wat wíj duur/niet duur vinden, bij mp3cdspeler.nl "anders" inschatten.
Zie hieronder onze mail-correspondentie, en kijk dan eens of de door hun genoemde spelers volgens jou "goedkoop"zijn... (even van onder naar boven lezen)

Hallo,

Irock is tijdelijk uitverkocht Ik kan u het beste de Mobiblu DAH 1000 aanraden of een mpio speler
Met vriendelijke groet,

Service RMA

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

----- Original Message -----
From: Marianne Claassen
To: RMA@mp3cdspeler.nl
Sent: Thursday, January 29, 2004 3:41 PM
Subject: Fw: RMA 200312/89099

Nogmaals:
Inderdaad, onze verantwoording mbt opsturen. Maar jullie verantwoording om een goede speler op te sturen, en in 2e instantie een goede reparatie uit te voeren....!

Is de iRock er helemaal niet meer? Anders die weer!

Mijn zoon had voor de iRock een uitbreidingskaartje gekocht, is Smart Media 128Mb.
Zou dat natuurlijk in eventuele andere speler willen gebruiken.
+ niet te duur natuurlijk...
Verder maakt het niet zo veel uit.
Mambox 256MB zou anders ook kunnen.

vr groet
Marianne Claassen.
----- Original Message -----
From: RMA MP3CDspeler.nl
To: Marianne Claassen
Sent: Monday, January 26, 2004 8:05 PM
Subject: Re: RMA 200312/89099


Hallo Marianne

U stuurt de speler op uw eigen verantwoordelijkheid retour. In welke speler bent u eventueel geinteresseerd Dan kunnen we gaan kijken wat we voor u kunnen gaan betekenen
Met vriendelijke groet,

Service RMA

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

----- Original Message -----
From: Marianne Claassen
To: RMA MP3CDspeler.nl
Sent: Monday, January 26, 2004 1:23 PM
Subject: Re: RMA 200312/89099

Er is inmiddels een onderzoek bij de TPGpost geweest. Men heeft het pakketje niet kunnen achterhalen!

Daar zijn we dus mooi klaar mee! Ik had het nl niet verzekerd opgestuurd. Vond de verzendkosten nl al erg hoog oplopen (al de 3e keer(!) incl de aankoop).

Misschien dat u ons hierbij toch wat tegemoet kunt komen, want al met al hebben wij voor die ruim 130 euro nog voor geen dubbeltje plezier gehad.
En het ergste vind ik dan ook nog, dat dìt niet eens nodig was geweest als ie meteen de eerste keer goed gemaakt was...!!!

vr groet
Marianne Claassen.
 
Marianne.

Wat ik kan opmaken uit hun schrijven is dat ze bereid zijn om een korting te geven.

Deze korting hangt natuurlijk geheel af van welk type speler je gaat nemen.

Laat ze maar een voorstel doen op een paar verschillende spelers , die je zelf aangeeft er staan er genoeg op hun site , dus kies een betaalbare speler van de zelfde prijsklasse als de irock.

Of de spelers welke zij benoemen in de mail goed zijn weet ik ook niet , wat ik echter wel kan vertellen is over de iriver.

Mijn zoon heeft de iriver imp 150 deze is voor cd's , dus in verhouding een vrij fors ding, deze gaat iedere dag mee naar school op de fiets en is nog nooit stuk geweest , mijn zoon en ik zijn over dit merk goed te spreken.

Nu zag ik dat zij ook de iriver ifp 180-t 128mb hebben voor €138,-
Misschien is dit dan ook een goede optie als zij hier een leuk prijsje van maken speciaal voor jou.

Over het smart media-kaartje moet je niet te veel mee inzitten , als hij niet te duur is wil ik hem wel van je overnemen.


groetjes Jac
 
Tja,ik heb ze inderdaad maar een prijsopgave gevraagd.

Maar als ik die prijzen zie en verder kijk, dan vind ik het toch veel voor een 128Mb spelertje. Sommigen dan niet eens uit te breiden, dus zou ik liever een 256Mb hebben.
Tja, dat kaartje heeft ie uiteindelijk voor 30.00 gekocht.

Ik heb eens zitten kijken op mediamarkt in Duitsland, die site geeft nl wèl prijzen, die van NL niet.

Moet je nou eens kijken...

MD 40838 256 MB USB Flash Disk MP3-Player 109,00 €
mpX Rome 256 MB , FM-Radio 129,00
Xelo MP3 Player Deluxe mit 256 USB Memory Drive €129,00
èn met 2 jaar garantie.

't is dat ze niet naar Nederland willen sturen, maar anders wist ik het wel!
 
Nederland is DUUR heel DUUR , eigenlijk met alles hier.

kijk hier eens http://hardwarecentral.dealtime.com/xPP-MP3_and_Digital_Media_Players--_90____130-irock

en vergelijk de prijzen maar eens , en moet je nagaan dat de euro op een koers staat van 1,26

schandalig vind je ook niet , ik denk dat ik maar ga verhuizen naar belgie :D

Ik hoor het nog wel hoe het afloopt en over het smart-kaartje € 30 is óke als je hem niet nodig heb voor de nieuwe mp3.

groetjes Jac
 
Ja, te gek voor woorden!

't is dat dat versturen niet zonder risico's is, maar anders ben je toch eigenlijk gek als je het niet daar besteld.

Inmiddels heb ik ook nog wat rondgesnuffeld en kwam de iRock bij mmport onder een andere naam tegen: de xclf voor 119,00 euro.
xclef%20mt%20300.JPG

Is 'm toch hè?
http://www.mmport.nl/?doc=product&id=41

Over dat kaartje: als je hem wilt overnemen, dan zou dat mooi zijn. Is ie wat vrijer in zijn keuze voor een nieuwe.
 
Hij lijkt er wel veel op , maar ik denk niet dat je hier ook zelf de images en lyrics in kan zetten.

Ik hoop dat het lukt om een geschikte vervanger te vinden voor je zoon.

Mail is al onderweg over het smartmedia-kaartje



groetjes jac
 
Hallo Jac.

Ik heb vanmiddag een telefoontje gehad van mp3cdspeler.nl nav van weer een mailtje van mij.
Lijkt er op dat het nu ècht wordt opgelost.

Je hoort het hier van me, maar ws wordt het de mobiblu dah.
 
Hoi Marianne

Dat is goed nieuws eindelijk vooruitgang, hopelijk komen ze met een mooi aanbod.

Volgens hun was dat een hele goede speler toch !!!!

Momenteel ben ik ook weer aan het kijken voor mijn zoon, hij heeft nu een iriver 150 [ 2 jaar oud ]maar deze is vrij groot en gaat iedere dag mee naar school, is al gauw 12 km enkele reis op de fiets.

Nu wilt hij de iriver ifp 390-t , deze is wel duuuuuur.

maar hij werkt er zelf voor in z'n vrije tijd in de supermarkt en pa betaalt dus niets bij dat snap je wel hé.

Laat het ff horen als het allemaal gelukt is, weet ik ook gelijk of hij goed bevalt bij jou zoon.


groetjes weer,

Jac
 
Jeetje, 219 euro...!
Dan moet je wel héél erg verliefd zijn....:love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan