iRock - Jazpiper - Godot: gebruikersvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Jac.

Ben ik weer.
Wij hebben dus vanavond de iRock uitgepakt en lekke rzitten stoeien met dat ding.
Wat een geweldig geluid komt er uit dat kleine dingetje!

We zijn bezig geweest zo'n MP3i te maken. Lukt aardig. Hebben de tekst aan een nummer gehangen en wat plaatjes. Ook die plaatjes geoptimaliseerd voor de iRock.

Hebben we wel even een vraag: HOE zet je die MP3i op de iRock.
Via de transfer manager hebben we het bestand opgezocht en in het rechter-venster-deel gezet, maar dan kunnen wqe hem neit weergeven. Met de liedjes zelf lukt dat overigens wel.
Ons valt wel op dat zo'n project slechts 10kb is, dus dat kan ook eigenlijk niet kloppen....

Overigens: hij accepteerd bij ons ook niet die registratie-code. Heb MP3cdspeler om een oplossing gevraagd en verder ook de nieuwe versie van het www gedownload en geinstalleerd.

Je zie, we hebben al wel wat aan jouw "voorwerk"!.
Mogelijk kun je ook uitleggen hoe we zo'n afgerond project laden naar de iRock, of komt dat gewoon omdat we de juiste code nog niet hebben?
 
Hoi marianne

Leuk te horen dat hij goed bevalt.

Om de mp3i in de irock te zetten moet je de mp3i die je heb gemaakt halen uit de map [my mp3i music] in de
Transfer Manager.

Als je naar het linker venster kijk zie je de map mp3i creator, deze staat nu bij jou op projects , wissel effe naar de map my mp3i music.

Hier staat de hele mp3i in en deze kan je nu in het rechter venster importeren naar de speler.

Als je de song afspeel en deze is gemaakt met bvb een lyrics , kijk dan of de speler ook op deze instelling staat,rechts boven op de speler zit een knopje als je deze indruk wissel je van plaatjes naar tekst.

Die registratie code is behoorlijk kl**te , ik heb een mailte rechtstreeks gestuurd naar irock.

Als ze een nieuwe code sturen let dan op want deze code is dan voor de nieuwe versie die je heb gedownload, deze werkt niet voor de cd-rom die je hebt.

Hoe was de reactie van je zoon ?
Ik denkt dat hij wel heel blij is , nu kan hij zijn mp3i gaan samen stellen.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het nog wel.


Groetjes Jac
 
Geplaatst door speedtouch

Die registratie code is behoorlijk kl**te , ik heb een mailte rechtstreeks gestuurd naar irock.

Heb je dat in het Nederlands of Engels gedaan?
Moet je dan ook een kopie van de rekening meesturen of zo?
Ik heb gisteren al wel aan mailtje naar mp3cdspeler.nl gestuurd, maar nog niks teruggehoord.
 
Mijn zoon heeft vandaag een 2ehands SmartMEdia kaartje van 128Mb gekocht. Als hij hem in zijn spelertje stopt, herkent ie hem niet en vervolgens begint ie "raar te doen" en "hij stopt er mee". Volgens zijn woorden.

Wat kan dàt nou weer zijn? Moet zo'n kaartje dan eerst geformatteerd worden, en HOE doe je dat dan?
 
Hoi marianne,

Check ff je mailbox via helpmij.

Hierin staat mijn mail naar irock.

Het smartkaartje moet je formatteren deze optie kan je nemen bij de transfer manager, als je de externe kaart neem kan je kiezen om een song of de hele kaart te formatteren.


groetjes Jac
 
Het mailtje was al mooi doorgestuurd, zag ik. Heb dus nu ook een mailtje verstuurd naar iRock.
Wat betreft het kaartje: dat zullen we morgen samen eens gaan testen.

Bedankt weer!
thumb-up.gif
 
Hoi!

Het kaartje werkt nu!
Als we nummers overzetten naar de speler met die transfersoftware, zie ie PD achter de naam. Ook staat er .mp3 achter.
Dat geeft ie ook weer op het scherm van de iRock.
Dus bijvoorbeel:
behind blue eyes_PD.MP3
is natuurlijk niet zo fraai. Kun je dat veranderen? In transfermanager met rechtsklikken op zo'n bestand in het rechterdeel geeft niet de mogelijkheid om de naam te wijzigen.

Een andere vraag: waar is het knopje A-B linksbovenaan voor?
 
Marianne,

Kan nu ff niks uitproberen , na kerstmis weer.

Kan je de naam niet wijzigen in de map music en daarna inladen in de manager ?

Het knopje links bovenop de speler is als ik het nog goed herinner voor de display verlichting.
Als je hier opdrukt zal de verlichting 3 of 5 sec oplichten.

Off-topic,
Hoe krijg ik een .gif bij mijn handtekening.
Ik heb hem al ge-upload naar mijn web-site van helpmij en het lukt niet om hem bij mijn handtekening te zetten.
Kan zelfs nog niet een normale ingevoerde tekst tevoorschijn toveren :D


Groetjes Jac
 
Oeps ik zie ineens tekst bij mijn handtekening , zou het dan toch gaan lukken.
 
Eerst maar even off topic:
als je die handtekening invoegt moet je voor dat adres typen en erachter [ /img] (zonder die spatie) dan zal die kerstman wel verschijnen...

Wat betreft de iRock:

de naam van het bestand is dan in dit geval: blue eyes.mp3
Met het overzetten zet het prog er zelf PD achter. Ik kan daar niet vanaf komen.

Het knopje linksboven A-B: heb ontdekt dat je daarmee stukjes muziek kunt herhalen. Je drukt 1x (A) waar de herhaling moet beginnen en als je weer drukt, eindigt daar de herhaling.
Lijkt mij vrij overbodige functie. Misschien wel makkelijk bij opgenomen spraak, als je iets wilt herhalen bij het afluisteren of zo.
 
Bedankt marianne,

Stom dat ik daar zelf niet aan dacht.
Hier komt het kerstmannetje :thumb:

Daar is dat knopje voor dus, waarschijnlijk is het inderdaad voor opname van spraak.

Ik kan jammer genoeg niets uitproberen er zit een mooi kerst papiertje om :D

Groetjes
 
Die van mij gaat morgen terug naar mp3cdspeler.nl.
Beeldscherm is gestreept, idee zoals streepjescode, zodra je een knop indrukt.
Ook valt zeer regelmatig het beeld helemaal weg.

Begon de eerste keer met gestreept beeld, maar dat trok al wel bij. Dus dacht dat is een opstartprobleempje. Maar het blijft kwakkelen.

Geluid is overigens prima. Blijft ook zo als het beeld helemaal weg is.

Ben benieuwd hoe ze dat oplossen...
 
Hoi Marianne,

Dat is balen zeg,

Eerst een napa en nu gaat de irock vreemd doen, je hebt wel pech hoor.

Ik ben ook wel benieuwd hoe ze het gaan oplossen en hoe lang zoiets duurt.

Hopelijk sturen ze gewoon een nieuwe , hij is tenslotte maar 12 dagen gebruikt.

Met de kerst zitten we een weekje in duitsland , daar wordt hij uitgepakt , dan kunnen we hem ook eens lekker uitproberen.

Hou je me op de hoogte ,ben heel benieuwd naar de afloop.

groetjes Jac
 
Laat het hier weer weten, hoe ze het doen. Dit gedoe kost me anders al voor de 4e keer verzendkosten... Heb je ook al bijna een geheugenkaartje voor. Pfff! Vind ik wel een nadeel hoor, met kopen via het web. Volgens de wet zou je bij reparatie zelf geen verzendkosten moeten betalen, maar kom daar maar eens mee aan...


Maar goed, gezellig, weekje weg!

Neem je dan ook een laptop mee??
Zal wel moeten he, anders kun je er nog niets mee doen. Of had je er al nummers op gezet?

In ieder geval veel plezier!
 
Het is zeker een nadeel via internet als je stukken krijg, het voordeel is dan al gauw kwijt.

Ik heb het een keer gehad met een HD en een keer met een dvd-rom, ff verzekerd opsturen wordt al snel een dure grap.

Ja :D de laptop is al volgepompt met mp3's + de transfer manager staat er op , als ze uitgespeeld is in de sneeuw [ ja daar ligt al sneeuw ] kan ze binnen bij de kachel spelen met de irock.


Groetjes Jac
 
Heb je gezien dat de iRock is verdwenen van de site van mp3cdspeler.nl?
Ik neem aan dat jij hem daar ook had gekocht?
.....................
 
Hij staat hier inderdaad niet meer op nu je het zegt, maar hier kan ik nog geen conclusies uit halen je weet nooit de juiste reden.

Dus niet gelijk in paniek raken hoor marianne.

Al heb ik een stil vermoeden dat jij hier meer over wilt weten :D Heb je al een mailtje gestuurd naar hun met de vraag " Waar zijn nu die irock spelers gebleven":confused:

Ik heb wel even met [mywebsearch] gezocht naar de irock , en ze staan overal nog wel gewoon.


groetjes
 
Hoi!

We hebben hem vanmorgen weer terug ontvangen. Zat alleen een briefje bij met:
"IRock gezien. Niks gevonden."

Hebben hem hier wer aangezet en inderdaad, nu geen streepjes...
Vreemd hoor...
We zien wel hoelang het duurt...!
Misschien door het vervoer, schudden, schokken of zo, dat er iets los heft gezeten. Afijn niet te verklaren dus.
Wel weer vlot teruggestuurd, was toch wat huiverig met zo'n klein pakje tijdens de kerstdrukte!

off topic: lekker geskiet, geen gipsvlucht nodig gehad?
 
Gelukkig weer terug , jammer dat ze niets hebben gevonden.

Je weet het nooit wat zoiets nu kan zijn , de ervaring zal het leren ik heb ook wel eens wat raars meegemaakt met de napa die ik heb , deze kon geen id3tag meer lezen, achteraf bleek dat ik de koptelefoon gewoon ff eruit moest trekken en dan was alles weer in orde alsof hij een reset kreeg.

Hopelijk blijft hij het nu goed doen , als het nog een keer voorkomt probeer dan te achterhalen wanneer dat gebeurde bvb op een plaats bij een sterk magnetisch veld of een magnetron.

off topic: het was heerlijk en geen gipsvlucht :D
een weekje is zo voorbij , nu gaan we voor de olliebollen :D

groetjes Jac
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan