pci kaart in ander slot steken dan heb je ander irq
Dat weet ik maar dat is niet mijn bedoeling
Ik heb de tv-kaart van medion gekocht dit is een kaart met kuren, je kan niet automatisch de kanalen een voor een vastzetten hij scant ze allemaal en pakt niet alle zenders.
Bij iedere scan pakt hij andere zenders
De kaart heb ik uitgeprobeert in een p3 met xp en in een p4 met 98se +xp
In de p4 is het helemaal bagger hier loopt hij tijdens het kijken gewoon van z'n kanaal
Na 10x installeren in de p3 heb ik nu de zenders die ik wil hebben, toevallig had ik tijdens het uitproberen de kaart in een ander pci slot gedaan echter deze wordt gedeeld
Als ik nu de kaart in een ander pci slot doe vindt windows nieuwe hardware en moet ik alles weer overnieuw doen , en daar pas ik voor
Omruilen van de kaart doe ik niet omdat het een hele goede kaart is met veel mogenlijkheden.
snapshot > opname zenders > opname videorecorder > teletext > dubbel venster tijdens afspelen opname
En heeft een mooie layout.
Het probleem zit hem in de software van de kaart met teletext, de kaart werkt ook goed als ik de software gebruik van dscaler , hiermee kan je de frequentie een voor een vastzetten maar heeft niet de mogenlijkheden die bij de medion software zit.
Dit probleem is echter al bekend bij medion , hier zal in de toekomst wel een update voor komen, anders krijgen zij zeker de helft van de kaarten retour.
groetjes speedtouch