Irritante emoticons van anderen in gesprek weglaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

casual

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Berichten
131
Hallo,

Weet iemand misschien hoe ik die irritante emoticons van anderen in een msn-gesprek kan weglaten? (MSN 7.5) Ik bedoel dus bijvoorbeeld bij een "?" dat er dan een heel verhaaltje verschijnt in de vorm van een plaatje. Of bij een "H" een grote H met een plaatje van een Amerikaanse vlag die wappert. Al dit soort icoontjes vind ik maar onrustig als ik chat en zou deze dan ook graag vervangen zien woorden voor de normale letters. Let wel: de 'normale' emoticons zoals :D, ;) en :) daar heb ik geen problemen mee en mogen/moeten behouden blijven!

groet,
Casual
 
Dat zul je aan de andere kant moeten vragen.
die maken dat allemaal in msn.
Daar kun jij niet op inspelen c.q. invloed op hebben.
 
Ga in MSN Messenger naar extra->opties->berichten en haal daar het vinkje weg voor de volgende regel: Standaard Emoticons weergeven. Je krijg nu helemaal geen emoticons meer te zien. Ook geen normale zoals :)

En anders even gaan klagen bij die ander;)

Met dank aan James007 trouwens:D
 
puppie zei:
Dat zul je aan de andere kant moeten vragen.
die maken dat allemaal in msn.
Daar kun jij niet op inspelen c.q. invloed op hebben.

Tja, kan wel emoticons uitschakelen maar dan heb ik geen enkele emoticon meer. Dit wil ik dus niet. Misschien (en dat denk ik) hangt het samen met het msn-pluspakket wat de andere partij vaak heeft.
 
Laatst bewerkt:
casual zei:
Tja, kan wel emoticons uitschakelen maar dan heb ik geen enkele emoticon meer. Misschien (en dat denk ik) hangt het samen met het msn-pluspakket wat de andere partij vaak heeft.
Plus heeft hier niks mee te maken. Het zijn gewoon handmatig toegevoegde emoticons.
 
msn 7.5

msn messenger openen Extra>Opties>Berichten
Mijn emoticons Weergeven UIT vinken .. standaard emoticons kun je aanlaten voor
de standaard messenger smileys zoals :cool: :) :p
die ook daadwerkelijk alleen komen met : : - ) : - P of ( H )

al die andere zelf toegevoegde smileys zijn dan niet meer beschikbaar

groeten

Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan