Michael4446
Meubilair
- Lid geworden
- 23 apr 2006
Ik kan niet zeggen dat ik het met deze discussie eens ben. Wat Pasja zegt van zoek op acer van een bepaalde datum.....goed en hoeveel is echt de schuld van Acer? of van de gebruiker zelf?
En daarnaast ben ik beroepsmatig sinds '99 bezig met pc's qua onderhoud en reparatie en ik kan echt niet zeggen dat er een bepaald merk bovenuit springt qua storingen.
En slechte ervaringen op forums? Het is nog steeds zo dat je altijd de slechte dingen hoort en nooit de goede.
Wil je zeker weten wat een goed merk is? Hou van een aantal jaar bij de verkopen en hoeveel storingen erop treden. Dan pas kun je een objectieve mening vormen en niet 1 die via het internet wordt vergaard
Niet mee eens. Natuurlijk gaan mensen niet op forums vertellen hoe goed hun notebook wel niet werkt, natuurlijk worden de problemen op forums gedumpt, maar dat is m.i geen argument.
Schuld van de gebruiker hou je altijd, bij elk merk natuurlijk. Maar het valt mij gewoon op dat er op forums meer mensen problemen met Acer-notebooks dan met notebooks van een ander merk. En voor mij betekent dat wat.