Is ADSL via tele2 betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Ik heb nu een proefabonnement via @home en het werkt niet. Dus ik denk, ik wil ADSL via tele2, want dat is lekker goedkoop, 4 mbit internet + telefonie voor slechts 29,95. En mijn postcodecheck pakt ook nog eens positief uit. Maar is dit een beetje stabiele provider, zijn er problemen bekend, hoe is hun service? Ze claimen dat je zonder KPN ADSL en telefonie kunt hebben, is dit inderdaad het geval? Zitten er soms haken en ogen aan dit aanbod?

Een kennis van m'n collega is ovegestapt naar Tele-2, hij heeft al weken geen internet meer en de oplossing is nog niet in zicht.

Neem liever een betrouwbare provider, liever een paar euro meer uitgeven waar je plezier aan hebt dan een koopje waar je geen plezier aan beleeft.

Bedankt voor je antwoord. Natuurlijk begrijp ik ook wel dat kwaliteit geld kost. Maar mijn huidige ADSL kost me meer dan 60,- per maand, en dat vind ik veel te gortig. Maar inderdaad, weinig betalen voor geen internet is natuurlijk ook geen optie.

Tele 2 staat nou eenmaal niet zo goed bekend en daar komt bij dat ze nieuw zijn op deze markt.
Ik zou op zijn minst even afwachten of ze het één ander wel waar kunnen maken.

Tele 2 heeft onlangs het produkt digitale telefonie en internet van haar site gehaald omdat ze het niet werkende konden krijgen.Nu is het gewoon het Versatel verhaal geworden.
Als je van uitdagingen houd,dan zou ik zeggen:ga je gang.

upsidaisy zei:
Tele 2 heeft onlangs het produkt digitale telefonie en internet van haar site gehaald omdat ze het niet werkende konden krijgen.Nu is het gewoon het Versatel verhaal geworden.
Als je van uitdagingen houd,dan zou ik zeggen:ga je gang.

En weer terug gezet dan?

http://www.tele2.nl/compleet/

@RB:Nee,dit is een ander produkt namelijk het Versatel concept.Het andere concept was een andere snelheid.Een kennis van mij heeft zich toen aangemeld maar na weken wachten toch maar besloten eea te annuleren.Toen is zijn lijn geblokkeerd en na veel vijven en zessen hopelijk nu vrij.

Eigenlijk is het nog te vroeg voor dit soort technieken,lees wacht tot het stabiel is of ga de uitdaging aan !

Van uitdagingen inzake betrouwbaarheid hou ik niet zo. Ik denk dat ik tele2 dan maar afschrijf en hoop op een goed werkende @home verbinding.

Doe anders de postcodecheck en dan komen er ongetwijfeld andere opties uit !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan