Is dat bij adsl beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
html-> docje maken?

Hoe maak je zo'n docje vanuit de html statuspagina?:o
Dan kan ik mijn status ook even tonen...:)

Ik ben gewoon naar mijn servicepagina gegaan, met rechter muisknop alle tekst blauw gesleept(geselecteerd), en deze gekopieerd, en geplakt in word.

Greetz Patrick

Done that maar dan nog krijg ik geen rode letters bij ordernummer. IE, Opera en MFireBird geven wel allen anderen resultaten btw(?)

Anyway hier mijn doc,
Demon heeft het idd waarschijnlijk een stukkie drukker dan een paar maanden geleden als ik ze zo vergelijk.
(Alles bij elkaar ben ik al vanaf eind november bezig over te stappen van hccnet naar demon.:(

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Bij jou was na 4 dagen het technisch onderzoek al gedaan, bij mij is de 26e de bevestiging binnengekomen van de goedkeuring van de ordergegevens.
Ik hoop wel snel iets te horen, want eind deze maand loopt m'n contract met m'n huidige kabelprovider af.
En ik kan echt niet zonder internet hoor :D

Jolanda

Als je straks tijdelijk een inbel provider zoekt zonder abbonnement, kijk dan even naar surfmax. Zit ik nu ook al vanaf 6 januari en is in verhouding niet duur.

Damn bij mij begint het nu echt ook te jeuken hoor, nog een week en alles zou hier naar behoren moeten werken en ze hebben die modem nog niet opgestuurd... morgen hang ik bij ze aan de lijn, ondanks dat het op de servicepagina staat niet te doen.

@temptation
Heb jij inmiddels al iets gehoord?
IK ben nog steeds aan het wachten op dat technisch onderzoek.
Gaat wel errug lang suren hoor.
Zullen ze bij Demon zoveel aanmeldingen hebben gehad, nadat ze als beste uit de test zijn gekomen?

Jolanda

@temptation
Heb jij inmiddels al iets gehoord?
IK ben nog steeds aan het wachten op dat technisch onderzoek.
Gaat wel errug lang duren hoor.
Zullen ze bij Demon zoveel aanmeldingen hebben gehad, nadat ze als beste uit de test zijn gekomen?

Jolanda

Geplaatst door patrickt
Kijk hier eens voor de doorlooptijd in je centrale.

Greetz Patrick

Hoi Patrick,

Hij gaf 32 dagen bij mij aan, ik weet niet wat ze daar me bedoelen?
Toevallig heb ik vanmiddag een mailtje gehad dat het technisch onderzoek heeft plaatsgevonden en dat adsl mogelijk is, nu wordt de lijn binnen 3 weken opgeleverd als het goed is. En binnen die tijd ontvang ik dan het modem.

Maar bedankt in ieder geval,
Groeten Jolanda

Geplaatst door JolandaC

Hoi Patrick,

Hij gaf 32 dagen bij mij aan, ik weet niet wat ze daar me bedoelen?
Toevallig heb ik vanmiddag een mailtje gehad dat het technisch onderzoek heeft plaatsgevonden en dat adsl mogelijk is, nu wordt de lijn binnen 3 weken opgeleverd als het goed is. En binnen die tijd ontvang ik dan het modem.

Maar bedankt in ieder geval,
Groeten Jolanda

Ik heb het modem vandaag pas binnen gekregen, ze hebben het momenteel idd zo druk(volgens de helpdesk) dat ze een achterstand hebben in het versturen van de modems. Bij heeft het bijna de volledige 3 weken oplevertijd geduurd, dus heb geduld;)

@all
Hier zijn ook vast mensen met een BabyXL@demon verbinding?
Ik heb problemen met het verbinden van de zyxel modem met internet, ik heb verder ook geen inlognaam of wachtwoord erbij gekregen. Ik snap er niks van:(
De support is in het weekend gesloten...

Wie helpt mij opweg?:thumb:

Je inlognaam is je systeemnaam.
Het ww heb je toegezonden gekregen in je mailbox.

Wanneer je je modem hebt aangsloten, en je opent IE, krijg je een site van Demon voor je MAC-adres te koppelen aan je IP.
(Brandt het DSL lampje? Zoniet, is je lijn nog niet gereed.)

15 Minuten wachten, en je kan het internet op.
ps. Volgens mij is de helpdesk wel open in het weekend.

Greetz Patrick

Laatst bewerkt:
Nog eventjes voor je nagezocht, de helpdesk is in het weekend open van 10.00 tot 17.00.

De laatste tijd kan de wachttijd wel oplopen, daartegenover is het gratis.

Greetz Patrick

Ja ben er achter, er zijn dus 2 nummers ben ik achter gekomen nu.
0800- 025 1234 en
0800- 33 6666 8

het laatste nummer is idd in het weekend ook geopend, ik belde de eerste:(

Mijn probleem was dat ik opera gebruikte ipv mozilla firebird/IE, opera laat zich niet sturen naar de activatie pagina bij gebruik van de start-popup.(hak kunnen weten)
Ook had ik een telefoonkabel van ~20 meter tussen de splitter en de modem ipv een utp kabel. (zat nog zo van de inbelverbinding van mijn oude mxstream)

@Jolanda kan ik jou iets persoonlijk meedelen, via mail/icq/jabber? k'heb geen zin dat anderen dat lezen, is niemand mee geholpen namelijk...

Bijlagen

Geplaatst door @temptation

@Jolanda kan ik jou iets persoonlijk meedelen, via mail/icq/jabber? k'heb geen zin dat anderen dat lezen, is niemand mee geholpen namelijk... [/B]

Je kunt mij een pb sturen als je wilt.

Jolanda

Geplaatst door JolandaC

Je kunt mij een pb sturen als je wilt.

Jolanda

:D nope. Ik ben geen lid... mijn icq staat in mijn profiel, gebruik je dat? Stuur mij anders een pb met een mailadres, dan kan ik iets brieven. Misschienis dat wel nog gemakkelijker. Sorry voor het geheimzinnige gedoe@all:o

Vandaag mijn modem ontvangen en geinstalleerd.
En het werkte allemaal direkt, geweldig dus.
En toch nog snel hoor, knap werk van Demon.

Groetjes Jolanda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan