Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door JolandaC
Maar die bedragen en snelheden die er genoemd worden, zijn dat de nieuwe snelheden, of nog de oude?
Want dat kan ik er niet uit op maken.
Laat maar, heb het inmiddels gezien, het zijn de nieuwe ;-)
Bedankt voor jullie hulp.
Ik heb al een mailtje met opzegging naar de kabelprovider weggestuurd.
Nu dus nog beslissen welke adslprovider het wordt.
Jolanda
Geplaatst door khk464
>knip<.. omdat de telefoonlijn een beetje verouderd is en de afstand tussen mijn pc en de centrale een beetje ver.
Groetjes
Geplaatst door patrickt
Mag ik weten wat jou afstand is?
Ikzelf zit nl 3190 meter van de centrale, en waarschijnlijk ga ik dus niet meer krijgen dan 512/256
Maar ik lees van gevallen bij BabyXL met 2048 verbindingen op ruim 4 km.
Greetz Patrick
Geplaatst door marsmannetje
Hoe kan je achter dit soort afstanden komen?
Hoe weet je hoeveel verbindingen er zijn?
Ik wil overstappen op Demon DSL Express (8192kbs), maar dan moet die snelheid natuurlijk wel mogelijk zijn...
Geplaatst door marsmannetje
Dankje!!
Ik zit op ±2300 meter. Is dat goed, of slecht?
Tja, Patrickt had het over 2048 verbindingen op 4 km, ik vroeg me dus af hoe hij dat weet en eigenlijk ook wel wat je aan die info hebt?
Het is toch zo dat op 1 glasvezelkabel genoeg capaciteit zit voor zoveel mensen?
Geplaatst door patrickt
Hoi Jolanda,
Snelheden van bv Kazaa zijn afhankelijke van vele factoren. Snelheid van je lijn, aantal gebruikers, bandbreedte, enz.
Daarom download ik altijd via binaries. (altijd de volle snelheid)
Geplaatst door JolandaC
Bedankt Patrick,
Ik zit volgens meting 703 meter van de centrale af, dus lekker dichtbij.
Jolanda
Geplaatst door @temptation
JolandaC
Om je nog te behoeden voor komende problemen:
Je gaat niet verhuizen binnen het jaarcontract? Demon(en alle non-kpn providers) doen namelijk niet aan bestaande adsl verhuizingen. Beetje jammer als je dubbel zou moeten gaan betalen.(staat ook in de voorwaarde)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.