is dit een goed boek?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Berichten
758
hallo,

ik had de vraag of dit boek een goed boek is om php en mysql te leeren of zijn er fijneren boeken ??


Auteur: Franke, Jochen
Auteur: Bornträger, Axel
Ottenhof Automatisering, Almere
Titel: PHP 5 & MySQL : startersboek : / Jochen Franke & Axel Bornträger ; [vert. uit het Duits & red.: Ottenhof Automatisering
Reeks/Serie: PHP 5 en MySQL
PHP5 & MySQL
PHP 5 & MySQL startersboek
Onderwerp: MySQL (computerprogramma)
PHP 5.0 (programmeertaal)
Siso-BHL: 528.52
Impressum: Brussel ; Haarlem: 2005
Collatie: 272, 224 p.: ill.; 24 cm+cd-rom
ISBN: 9045637618
Bibl. annot.: Vert. van: Dynamische Webseiten mit PHP 5 echt einfach, en: MySQL 4 echt einfach. - Poing : Franzis, cop. 2004. - Met index



9045637618.jpg
 
ik zou het niet weten, heel toevallig heb ik op school een maand geleden mysql en nu leer ik php.

om daarmee te werken.

www.informatica-actief.nl

daar leren we het op, als jij denkt van ik heb het liever via internet zo... dan heb je er nog vragen bij zodat je kan oefennen XD....

Ik zou niet weten of het zo voor jezelf kan en het is niet heel diepzinnig, sommige dingen moeten we soms wel googelen :p
 
informatica-actief is met een wachtwoord en een schoolnaam ;) en bovendien niet eens handig naar mijn mening

het boek? nou nee, ik zou als ik u was gewoon even op internet stap voor stap PHP leren dan kunt u alles makkelijker opzoeken en ook hier meteen vragen stellen(veel van de vragen zullen in een ander forum of dit forum al beantwoord zijn), als u graag savonds laat leest en niet meer computert dan is een boek wel aan te raden ;)

maar ik zou voor internet gaan aangezien daar toch bijna alles te zien is ;)

begrijp mij niet verkeerd ik heb het boek nog NOOIT gezien ;) maar internet lijkt mij een stuk simpeler
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan