Is dit een goede laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe het geheugen te vervangen c.q. uit te breiden staat keurig netjes beschreven op pagina 16, 17 en 18 van de handleiding.

Dank je wel voor de tip,

Ik ga het toch echt overlaten aan de echte ' computernerd' voordat ik onherstelbare schade aanbreng....

Als je de laptop hebt pak de doos uit en schuif hem de handleiding onder zijn neus !! Je weet nu welke pagina's......
Althans, dat zou ik doen al is het maar om hem stil te krijgen !!

Als je de laptop hebt pak de doos uit en schuif hem de handleiding onder zijn neus !! Je weet nu welke pagina's......
Althans, dat zou ik doen al is het maar om hem stil te krijgen !!

Ik kan het ook zelf proberen en het daarna jarenlang erover doorzeuren dat ik toch echt in staat ben om het geheugen van een laptop uit te breiden....

Nou, geloof mij, er is echt helemaal niets moeilijks aan hoor

Dag heren, ik heb m inmiddels aangeschaft en heb er 1 GB bij gekocht voor 25 euro, net als extra garantie op de laptop voor drie jaar.Geheugen heb ik aan de servicebalie laten erin zetten. Ik moet zeggen dat ik er best wel tevreden over ben,het enige minpuntje die ik kan benoemen is een snelle stroomverbruik (accu 1 uur). Dank jullie wel voor jullie adviezen..

1 uur is inderdaad erg kort als je er ook nog rekening mee houd dat het na verloop van tijd minder gaat worden.

Dag heren, ik heb m inmiddels aangeschaft en heb er 1 GB bij gekocht voor 25 euro, net als extra garantie op de laptop voor drie jaar.Geheugen heb ik aan de servicebalie laten erin zetten. Ik moet zeggen dat ik er best wel tevreden over ben,het enige minpuntje die ik kan benoemen is een snelle stroomverbruik (accu 1 uur). Dank jullie wel voor jullie adviezen..

Proficiat ... !
Houd je ons op de hoogte van het verdere gebruik?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan