Is dit een goede pc samenstelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke bedankt die lijkt me idd ook wel goed

Waarom zijn hier eigenlijk andere onderdelen gebruikt dan de eerdere opstelling van jouw?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Andere onderdelen om de prijs een beetje te drukken en anders moet je de gtx 770 bij de vorige link doen ben je iets duurder uit

Oke bedankt, nu heb ik nog wel het probleem dat ik me pa moet overtuigen dat dit niet zomaar een opwelling is datik dit wil, wat is een goede reden? Wat je wel met pc kan en ps3 niet

Hoi,

Tja grafisch beter als een ps 3 ,je hoeft de tv niet te gebruiken makkelijker zelf te repareren als een onderdeel defect is en dan goed overtuigend over komen:d

Hoi,

Neem aan dat je de pc 2 bedoeld en ja die ziet er goed uit:thumb:

Ik zat te kijken naar een site en die heeft ongeveer dezelfde samenstelling als mij verkoopt die, maar welk moederbord is beter?
De Gigabyte GA-970A-D3 of de Asus M5A78L/USB3.

als ik intel neem dan zit ik op 780 euro exclusief windows 7 en montage en met amd zit ik dan op 735 euro exclusief windows 7 en montage:P, of zou ik het zelf kunnen monteren?

Hoi,

Je bent ook een twijfelaar :P en de laatst link werkt niet;)

Hoi,

Fijn om te lezen en leuk dat je het even meld en mankeert niets aan dus veel succes met de aankoop en veel gameplezier:thumb:

Hoi modag maar ze zeggen wel dat het een oude processor is, kan ik hier problemen bij krijgen?

Hoi,

Kan zijn maar oude processoren presteren toch ook goed aangezien je aan een budget zit zal je ergens je keuzes moeten maken. Hadden hun dan nog een alternatief?

Deze was 20 euro duurder dan de 8320
Anders had ik een van 100 euro duurder od een van 50 euro goedkoper die maar op 2.5 ghz zat,
Ik heb heel vaak me onderdelen moeten veranderen omdat er enorme drukte is bij azerty vandaar deze processor

Hoi,

Dus je bent tijdens de bestelling nog gaan aanpassen maar op zich zal je tevreden mee moeten zijn aangezien je er niet meer geld wilt/wou uitgeven heb je gekozen voor de beste optie

Jaa, en anders kan ik altijd als ik geld heb een andere processor kopen;) ik hebbnu wel ver boven me bedrag 950 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan