Is dit een goede setup?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon rond je pols hangen is ook goed, maar ik heb het al altijd zonder gedaan en ik heb nog nooit problemen gehad. Ik zorg er gewoon voor dat ik geen wollen trui of zo draag.

Ik heb hier 2 katten rondlopen, dus ik neem er voor de zekerheid toch maar een. Maakt het nog uit aan wat voor een metalen object ik dit doe, of is alles goed?

je kan hem bijvoorbeeld aan je case doen als die van metaal is of aan de kachel ofzo op zich maakt t niet veel uit zolang hij maar met de grond geconnect is

nog een tip: doe het op een houten tafel als t kan das t beste...

Laatst bewerkt:
Aan je case doen is dus NIET de bedoeling. Doe hem maar aan de verwarming ofzo.

lols in tutorials zie je dat mensen hem altijd aan de case doen :/
Klopt, dat heb ik nooit zo goed begrepen. Als je dan met bijv. je geheugen in je handen per ongeluk je case raakt maak je dus een pracht van een stroomkring(mocht je statisch geladen zijn).
De verwarming is altijd geaard in huis. Dus dan heb je dat probleem niet.

Mooi setje zo. Even een waarschuwing als je hem gaat bouwen stop dan je videokaart in het onderste slot van je moederbord. Stop je hem in de bovenste dan werkt hij niet.
Die bovenste werkt alleen als je er twee videokaarten instopt.
(Ben door schade en schande wijs geworden wat dat betrefd. Ik heb namelijk hetzelfde moederbord.

Laatst bewerkt:
Nog een vraagje.

Ik wil een tv aanschaffen en deze met de pc verbinden.

1) kan dat met mijn huidige setup?
2) wat is een goede tv, niet te duur maar wel groot

Nog een vraagje.

Ik wil een tv aanschaffen en deze met de pc verbinden.

1) kan dat met mijn huidige setup?
2) wat is een goede tv, niet te duur maar wel groot

@ mikeyall dat was totaal niet mijn vraag.

Kan iemand mij hier mee helpen?

Je moet de HDMI kabel alleszins al in de GPU steken, niet in het moederbord :), anders heb je je videokaart voor niets gekocht :D.
En je mag absoluut geen TV kopen, die hebben een veel grotere input lag en als je een 40 inch tv hebt dan heeft deze maar meestal een 1080p resolutie. Dus dan zijn de pixels in verhouding wel erg groot aangezien een scherm van 27 inch met een resolutie van 2560x1600 een veel betere ervaring zal geven.
Je mag dit juist kopen wanneer je er ver van zit.
Dus koop het absoluut niet, een slecht idee.
Waarom zouden ze dan monitors maken? Denk daar eens over na :).
Edit: Blijkbaar was het allemaal volledig offtopic :o, het spijt mij.

Laatst bewerkt:
Ik ga er ook niet op gamen. Ik wil een tv op mijn kamer, en om films op te kijken is het wel leuk als ik hem ook op mijn pc aan kan sluiten.

Niet op gamen, dus.

Maar mijn vraag is: Hoe sluit ik hem aan? Want dan heb ik toch 2 HDMI kabels nodig, wat niet in het moederbord zit?

Een tv die vind ik wel :D

Zou je me hiermee kunnen helpen?

Hoe sluit ik hem aan? Want dan heb ik toch 2 HDMI kabels nodig, wat niet in het moederbord zit?

Waarom heb je 2 HDMI kabels nodig?
Als je 2 HDMI kabels nodig denkt te hebben dan steek je ze gewoon in de gpu.

Dat zal niet gaan. Er zit maar 1 hdmi aansluiting op de gpu, je zal dan je monitor met dvi moeten aansluiten en je tv met hdmi.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan