is er een progje dat me hd volledig wist?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
ga me pc verkopen maar wil dan wel dat me hd volledig leeg ... is hier een progje voor?

groetjes

Daar begrijp ik dus uit dat ALLEEN WIPE DISK zou werken en de rest niet. En dat is dus niet waar!

gna gna...met acronis valt alles terug te hallen ook gegevens die je wist met KillDisk.
M.u.v. als je WipeDisk gebruikt.

Onderbouw die uitspraak eens en geef eens een linkje waar die info vandaan komt....

Onderbouw die uitspraak eens en geef eens een linkje waar die info vandaan komt....

Je geloofd me niet...
eigen ervaring... loop stage in raparatie afdeling..veel klanten willen achteraf toch nog iets van hun data terug als hun "afgeschreven" HD Geformateerd is. Dit is mogelijk..behalve als de schijf is geformateerd m.b.v. Wipe disk.
Pas HD gewist met KillDisk..data kwam netjes terug m.b.v. Acronis!

Inderdaad, ik geloof er helemaal niets van, maar goed, jouw dag. Alleen, lees voor de grap dit eens even:

Active@ KillDisk conforms to US Department of Defense clearing and sanitizing standard DoD 5220.22-M. The most secure Gutmann's data destruction method is also implemented. You can be sure that once you clean up with Active@ KillDisk, sensitive information is purged out forever.

Inderdaad, ik geloof er helemaal niets van, maar goed, jouw dag. Alleen, lees voor de grap dit eens even:

Active@ KillDisk conforms to US Department of Defense clearing and sanitizing standard DoD 5220.22-M. The most secure Gutmann's data destruction method is also implemented. You can be sure that once you clean up with Active@ KillDisk, sensitive information is purged out forever.

ja OK, geen enkele particulier komt er ooit achter dat in bepaalde gevallen data toch terug te halen is, omdat alleen enkele bedrijven dit weten. Dus kan KillDisk dit makkelijk over haar eigen produck zeggen.

Maarja meningsverschil (gebazeerd op feiten)

ja OK, geen enkele particulier komt er ooit achter dat in bepaalde gevallen data toch terug te halen is, omdat alleen enkele bedrijven dit weten.

Maarja meningsverschil (gebazeerd op feiten)

Dus jij noemt de "US Department of Defense" een particulier??

Laten we er maar weer over ophouden, is weer eens het verhaal van de klok en de klepel.....

ik zeg eerst dat ik alle andere reacties heb geskipt^^

er is een bootdisk genaamt hirins boot disk alleen te verkrijgen via torent zover ik weet

http://thepiratebay.org/torrent/4423392/Hirens_BootCD_9.6_with_keyboardpatch

brand dat en de in je pc en boot vanaf de disk

kijk in de lijst Hard Disk Tools

en gebruik een van deze programmaatjes

HDD Erase
Victoria
Active Kill Disk

en als dat niet geeft wat je zoekt zou ik zeggen zoek naar een low level format tool en laat dat het minimaal 10 keer een low level format geven

<edit start> en als dat niet werkt kan dit misschien het gewenste resultaat geven van data verwijdering http://hackaday.com/2008/09/16/how-to-thermite-based-hard-drive-anti-forensic-destruction/
hehe^^ <end edit>

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan