Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Miauw
Vervangt het ook andere programma's zoals:
ZoneAlarm
DailerDetect1.2
IE-Spyad
Spybot - Search & Destroy 1.4
Ad-Aware SE Personal Edition 1.06
SpywareBlaster 3.4
SpywareGuard 2.2
Ik op zichzelf ook niet (alhoewel...). Maar het is wel van belang in het oog te houden dat MS AntiSpyware ook real-time protectie heeft. Combinatie met SpywareGuard, dat de vraagsteller al heeft, kan dan conflicten geven. Ook de combinatie met Spybots TeaTimer loopt niet altijd goed.Geplaatst door DENNIS90
Heb geen slecht woord over Microsoft Antispyware.
Heel hartelijk bedankt voor jouw advies. Ik had het moeten weten dat ik op dat gebied beter aan de deskundige kan overlaten.Geplaatst door buffy
Ik op zichzelf ook niet (alhoewel...). Maar het is wel van belang in het oog te houden dat MS AntiSpyware ook real-time protectie heeft. Combinatie met SpywareGuard, dat de vraagsteller al heeft, kan dan conflicten geven. Ook de combinatie met Spybots TeaTimer loopt niet altijd goed.
Voor alleen het verwijderen van spyware is het prima om meerdere programma's te draaien, want inderdaad ziet geen enkel programma alles. Maar het combineren van meerdere real-time spywarescanners kan problemen geven.
Dat snap ik, maar je hébt al de real-time bescherming van SpywareGuard en mogelijkerwijs ook die van Spybot (Resident/TeaTimer).Geplaatst door Miauw
heb liever realtime dan achteraf kijken.
Geplaatst door Miauw
Jammer dat er geen all in one programma is.
Geplaatst door Miauw
Maar klopt het dat Microsoft Antispyware te vergelijken is met de volgende programma's?
IE-Spyad
SpywareBlaster 3.4
SpywareGuard 2.2
Geplaatst door Miauw
Maar klopt het dat Microsoft Antispyware te vergelijken is met de volgende programma's?
IE-Spyad
SpywareBlaster 3.4
SpywareGuard 2.2
Geplaatst door Miauw
Niemand?![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.