Is mijn computer Vista-Ready?

Status
Niet open voor verdere reacties.
precies.... iedere euro die je nog aan dat systeem uitgeeft is eigenlijk zonde. Je kan beter nog een beetje sparen. Ennehhhh..... als je spaarvarken echt graatmager is en het echt niet veel mag kosten, ben je met een upgrade-kitje zoals ik al voorstelde nog helemaal zo slecht niet af.

Mijn spaarvarken is niet graatmager hoor :p

Ik vroeg me gewoon af of het zou werken met mijn processor, maar het antwoord is dus niet. Bedankt voor jullie reacties, en ik ga zeker even kijken naar die upgrade van madmuppet. Thanks!

ik denk dat je er ook nog een voeding moet bijkopen (een andere)
als je 2 cd/ dvd drives hebt en een of twee hdd's moet je ook nog de dvd drives door s-ata veranderen, ander gaat het niet op het moederbord.

Groetjes,

By the way, werkt Media Center wel gewoon een HP Pavilion AMD Athlon 64 r, 3500+, 984 MHz, 1,00 GB? Of moet ik gewoon geld uit gaan geven?

kan wel werken, alleen om dan tv te kijken heb je een media center een tv kaart nodig.
Het zal wel werken, maar niet zo snel werken

... maar is het niet te doen sloom of werkt het, met af en toe een kleine 'pauze' ?

Naja, 't is gratis voor mij, dus ik kan het probreren... werkt het wel gewoon als ik er meer intern geheugen in zet? (laatste vraag hoor :rolleyes: )

eerst zou ik kijken als het met 1gb kan...
PS: kom je gratis aan het windows of de pc? of en en ik wil je wel ff zeggen, een gekraakte vista kan niet goed werken is mij verteld... ik heb een legale :love::love:

Groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan