iTunes zorgt voor een resolutie van 800x600!

Status
Niet open voor verdere reacties.

indri

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Hallo, zoals u gelezen heeft, zorgt iTunes voor de laagste resolutie beschikbaar op mijn computer.
iTunes heeft altijd fijn en goed gewerkt. Maar opeens, klap, daar was het probleem. Volgensmij had ik daar voor de computer opgeruimt met een paar progammatjes (ja, virusvrij)
Kunnen jullie mij snel helpen? Het verpest mijn dag wanneer ik net van school terug kom.
Ik gebruik Vista.

Klik eens met je rechtermuisknop op het pictogram van Itunes. Kies voor eigenschappen. Ga daar even alle tabbladen langs. Daar zit meen ik een optie "open dit programma in een resolutie van 800x600". Is dit toevallig aangevinkt?

Ik heb net uitgevonden dat als ik Last.FM (muziek progamma) start het ook gebeurt, maar dan na een seconde hij weer groot word. En dat als ik via Last.FM mijn online profiel wil kijken, hij ook klein word, maar dan blijft.
Ook werkt het geluid in Window Media Player niet meer!

Klik eens met je rechtermuisknop op het pictogram van Itunes. Kies voor eigenschappen. Ga daar even alle tabbladen langs. Daar zit meen ik een optie "open dit programma in een resolutie van 800x600". Is dit toevallig aangevinkt?
Nee, dit heb ik nergens zien staan.

Laatst bewerkt:
Poeh, in dat geval moet ik je helaas het antwoord schuldig blijven :confused:. Wellicht dat iemand anders het weet?

OPGELOST!
Het kwam door Last.FM. Ik heb het gedeinstalleerd en het werkt perfect. De WMediaPlayer bug is nog niet opgelost, daarvoor zal ik een apparte vraag maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan