Jalbum in sitebuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.

webpie

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Hallo Allemaal,

ben pas begonnen met een website bouwen.Wel met behulp vab suitebuilder maar dat vindt ik makkelijk snap niet veel van al die code wil het wel leren maar weinig tijd dus van daar dat ik met suitbuilder werk. Maar nu de vraag ik heb een website waar ik crea's laat zien die ik maak nu wil ik die leuk neerzeten met het proggamma jalbum handig makkelijk.
Nu heb ik een album gemaakt is te zien in jalbum maar als ik het html bestandje plakt in het script tooltje van suitbuilder dan krijg ik geen foto's maar rode kruisjes te zien. Ik gebruik de skin lightBox2 3.8 van jalbum. Is dit op te lossen of doe ik iets fout.

weet niet of dit goed is geplaatsHoor graag iets.

Groet webpie

Laatst bewerkt:
Hoi Webpie,
Die rode kruisjes betekenen waarschijnlijk dat de vindplaats van de foto's niet goed in de code staat - dan wordt er in een verkeerde map gezocht, en kunnen ze niet gevonden worden. :rolleyes:
  • Nu zijn er nogal wat webbouw-programma's in omloop die zich allemaal "Sitebuilder" noemen. Sommige zijn echte programma's die op je computer staan, andere doen het "ingebouwd" op een online-pagina van een provider waar de site op staat. Dat maakt het moeilijk om een concreet antwoord te geven.
In elk geval: het kan aan van alles liggen waarom het fout gaat.
Kortom: zonder link naar een pagina waar de rode kruisjes op verschijnen kan er weinig over gezegd worden. Heb je een link?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

hallo,

volgens mij komt het doordat de foto's die je wil laten zien niet op (de goede plek op) je website staan zou je kunnen zeggen waar je foto's op je website staan?
(ik bedoel de de foto bestanden zoals jpg of gif of enz..).

Dankje ga het proberen als het gelukt is hoor je ervan:thumb:

Misschien moet ik dit er nog bij zetten ik heb een album gemaakt in jalbum in die via een html bestand neergezet in suitbuilder dus wet niet waar ik het moet veranderen.

Misschien moet ik dit er nog bij zetten ik heb een album gemaakt in jalbum in die via een html bestand neergezet in suitbuilder dus wet niet waar ik het moet veranderen.
heb jij nou http://www.gewoontazoe.nl/page2.php met jouw sitebuilder gemaakt?
zo ja: ik heb geen ervaringen met sitebuilders maar als je een plaatje op website zet moet je toch het pad (waar het echte plaatje zich bevind) kunnen instellen of wijzigen naar de plek waar het plaatje staat?
zo nee: dan ben ik je even kwijt,

is opgelost zat een fout in mijn suitbuilder en die hebben ze op gelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan