Jar file wil niet opstarten - launchen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roodbaard

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2009
Ik heb een proggie op mijn desktop BDsup2sub.jar. Die wil niet opstarten als ik er op klik...

Java is helemaal bij en ik heb van de week em via een commandline die ik per ongeluk tegenkwam kunnen opstarten en gebruiken.....

Tot ik dus de computer afsloot de volgende dag weer wilde gebruiken maar die commandline niet meer kon terugvinden, hield em dus niet vast in uitvoeren....

Nu kan ik die command line om op te starten in uitvoeren van dat proggie niet meer terugvinden, google al een uurtje of 2 maar waar het stond....pfffff

Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik het moet afmaken: Java .........en dan dat proggie van de desktop erin schuiven, moet ie opstarten dus!

:thumb:

even een textbestandje aanmaken in dezelfde folder als je jar en daarin schrijf je dan:

java -jar BDsup2sub.jar
pause

dan je extensie veranderen naar .bat (bij windows toch) en dan dubbelklikken en je ziet of er iets gebeurt.

Bedankt voor je reactie maar ik vat em niet....

Dat Jar file staat op mijn desktop, als ik erop klik wil ie niet lauchen.....

Daarom kreeg ik te lezen dat ik dan maar een commandline moest doen....

dus iets invullen met Java en dan nog wat en dan het icoontje slepen in uitvoeren, zo gezegd zo gedaan, het werkte, ik kon met dat proggie werken.....

Helaas dus is dat commando niet vastgehouden in uitvoeren en had ik em niet genoteerd en kon em niet vinden.

Dat is altijd zo, als je het nodig hebt.....maar goed

Ik vat jouw antwoord niet....ik bedoel, ik heb die regel in uitvoeren gezet, dat proggie erin geschoven maar nope, niks...

Ik vat trouwens zowiezo niet waarom java - jar gebruikt wordt...is dat nou om gewoon moeilijk te willen doen of is het niet anders mogelijk waarom niet een gewone windows Gui

mmm nou ook al **** met mijn toetsenbord, ga effe de mail en browser backuppen en een herinstall doen, krijg een kramp van als iets niet werkt als ik wil!

Nogmaals dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan